Gaat het nu weer mis..?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aylin16, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Fijn dat het roze verlies weg is. Ik had het dus ook en maakte me eigenlijk niet zo druk, maar bij mij werd het steeds meer en ging het dus wel mis. Dat het bij jou is gestopt is een goed teken! Maar ik snap dat je liever van het ergste uitgaat, dan kan het alleen maar meevallen (ook niet helemaal waar, als het niet goed blijkt te zitten dan valt het nog erg tegen....). Ik wil je heel veel succes wensen met het wachten deze week!

Hier gaat het wel oke, haast geen bloedverlies meer en vanochtend een negatieve test. Dus best snel, gelukkig eigenlijk. Hoop nu snel weer een eisprong te hebben. Woensdagochtend echo bij de vk om te kijken of alles schoon is.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb vandaag een echo gehad en alles was goed. De grootte van het beebje klopte precies met de zwangerschapsduur 7 weken en 1 dag.

Het hartje klopte en het mini beebje bewoog zelfs een beetje...
    Wat een opluchting...

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hehe, pffffffffff wat een opluchting meid!
    Ik ben heel blij voor jullie! Proficiat!

Groetjes, Lola2

4. Trees

Trees Niet meer actief

Joehoeiii! Super zeg!

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie steun! Ik ben echt opgelucht. De gyn zei dat het er gunstig uit zag vooral ook omdat de termijn en grootte van het vruchtje precies overeen kwamen. 2 weken geleden was ik 5 weken en 1 dag en nu 7 weken en 1 dag (gezien de meting). Mijn uitgerekende datum is dus echt 15 oktober!

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o super aylin zo'n mooie echo meid! Geweldig meis, ben echt blij voor je! :D :D :D

liefs humm

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Thanks hummie was zo zenuwachtig na mijn ervaringen met teleurstellende echo's. Maandag moet ik even met het echo bureau bellen voor een tweede echo. Ik hoop dat het goed blijft gaan maar de gyn zei dat het er heel positief uitzag!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat super! :D

En die onzekerheid blijft toch nog wel even, maar voor nu is het goed nieuws! Probeer een beetje te gaan genieten nu.... ik blijf voor je duimen!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Idd de gyn zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat het roze zo minimaal is geweest en het vruchtje precies op schema groeit. Toch blijven de eerste weken na mijn rot ervaringen onzeker. Gelukkig mag ik als het goed is over 2 weken weer voor een echo.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dat is logisch lieverd na je ervaringen met MK's.... maar blijf altijd positief hoor meid! je staat onder goede controle! Dat is ook het het vervelende als je een MK hebt gehad, je staat nooit meer zo onbevangen in een zwangerschap als daarvoor, altijd blijft de angst of het wel goed blijft gaan. maar meid je bent zwanger, het hartje klopt, dat pakt niemand je meer af, dus probeer er toch maar lekker van te genieten! ;) jij hebt over 7 maanden (en nog een beetje hihi...) een prachtig gezond beebje in je armen hoor! :D

liefs humm

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hummie en alle andere lieve meiden...jullie zijn top. Ik hoop voor jullie allemaal het allerbeste!

Deel Deze Pagina