Hoi meiden, Wij zijn nu een goed half jaartje bezig voor onze tweede. (Nummer 1 in ronde 1 raak). Voor mijn gevoel dus echt al heel lang. Ik weet dat 12 maanden gemiddeld is, maar het voelt zo lang. Nu heb ik al een paar keer gehad dat ik 8 à 9 dagen na mijn ei een bloeding kreeg wat aanhield tot mijn uiteindelijke menstruatie. Zouden dit dan toch steeds innestelingsbloedingen zijn geweest? Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
Ik . Vrijdag intake fertiliteitskliniek. Ik denk namelijk dat mijn lf te kort is. Hopelijk kan daar iets aan gedaan worden.
Dat is erg vervelend Kris! Ik hoop dat ze daar wat aan kunnen doen! Ik ben benieuwd hoe de intake gaat! Hoe lang is jouw lf?
Ik hoop het ook! Ik heb drie rondes met ovutesten gewerkt, lh-piek op dag 19/20, en bloedverlies op 6,8 en 9 dpo. Vandaag nog niks, dus als het meezit, bereik ik morgen voor het eerst de veilige 10 dagen zone!
Het klinkt als een tekort aan progesteron. Bij een te lage progesteronwaarde heb je geen goede eisprong en wordt je baarmoederslijmvlies veel te snel afgestoten. Daardoor word je veel te vroeg ongesteld. Dit heeft niks met een innesteling te maken. Je progesteron moet eerst op de juiste waarde zijn, voordat er een innesteling kan plaatsvinden. Een luteale fase beneden de 10 dagen is te kort. Dus even in de gaten houden, succes!
Bedankt voor jullie reacties! Mijn cyclus is normaal 33 dagen. Met dag 20 m'n ei. Via ovu testen achter gekomen. Dus juist omdat er bij mijn niet continu is hoop ik toch op een innesteling. Ook al mislukt deze. Heb jij continu een korte lf Kris? Ik ga voor je duimen dat je lf nu lang genoeg is!!!
Met 13 dagen zit je goed hoor! Onder de tien wordt het penibel. Ja, ik heb dat elke keer. Dit is nog maar ronde vijf dus kan niet zeggen dat het voor altijd is maar tja... Die ovutesten geven ook elke maand weer hetzelfde aan. Dus ik ben er een beetje bang voor. Maar... Alle hoop is gevestigd op morgen!
Er is roze gespot... Bleeeeeeeeeegh. Maar ik blijf nog vol goede moed, dat moet wel een late innesteling zijn .
ik slik tarwekiem olie.. schijnt het baarmoederslijmvlies dikker te maken en dus kan het eitje beter innestelen
Kan je dat gewoon bij de drogist kopen? Dan ga ik dat donderdag halen! Kris heeft het doorgezet? Of is er nog hoop??