gaat het weer mis?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rebbel, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

in september heb ik een miskraam gehad, nu heb ik afgelopen zondag positief getest, het 2e streepje was heel erg licht, dus voor de zekerheid een digi test gedaan en die zei zwanger, dit was 1 á 2 dagen voor mijn menstruatie dag. dagen daarna nog eens getest en dit keer was het 2e streepje al wat duidelijker en gaf de digi test van cb ook zwanger aan.

nu heb ik sinds vandaag wat zeurende buikpijn, soms wat steekjes rechts onder in mijn buik en wat licht roze verlies! ik ben hier erg van geschrokken omdat ik bang ben voor weer een miskraam...
    wat denken jullie kan het van de innesteling zijn of zou het ook weer mis kunnen zijn?

als ik met 6 weken een echo laat maken kunnen ze nog geen hartactie zien, maar misschien wel zien of de groei overeen komt met 6 weken?

alvast bedankt!

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HI rebbel,

Het roze verlies, kan inderdaad van het innestelen komen en je buik kan gevoelig en geprikkeld zijn van het groter wroden van je baarmoeder.
    Je kan met 6 weken wel zien dat er iets in je baarmoeder zit maar een hartje is bijna niet te zien met dit termijn. tussen de 8en 10 weken is het heel goed te zien.
    Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan, maar vertrouw in je lichaam. Dus bij deze: van harte gefeliciteerd!

Imke

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    bedankt voor je antwoord, ik heb er daarna geen last meer van gehad!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina