Temperatuur en zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wolly, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Hallo verloskundigen

Ik heb een vraag over temperatuur en zwanger, eventueel zwanger zijn.

Mijn normale temp s'ochtends is ongeveer 35.7 35.8 ik heb op 19 nov een fm gehad en het eiblaasje was 18mm, die avond ook sex gehad, de volgende dag is gezien bij de echo dat ie weg was, op 4 dec kan ik testen. Op FF hou ik een kaartje bij en FF geeft mij geen kruis terwijl ik weet dat me ei al is geweest, kan het dan zijn dat ik alsnog zwanger ben of betekend dat dat die kans nu helemaal weg is omdat mijn temp niet stijgt. Uit onderzoeken is gebleken dat alles goed is behalve mijn schildklier, medicatie is opgehoogt. Kan het ook te maken hebben met de schildklier dat de temperatuur niet stijgt?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes wolly

2. wolly

wolly Niet meer actief

Dit was ik vergeten erbij te zetten ik heb sinds een paar dagen wel last van iets weeig gevoel in mijn onderbuik en de zijkant van mijn borsten voelen iets beurs aan maar verder geen klachten.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi wolly,

Niet bij iedereen is het duidelijk aan de temp te zien wanneer de eisprong is. Probeer je daar daarom ook niet op vast te pinnen.
    Ja het kan absoluut zijn dat je zwanger bent, nog even afwachten...

IMke

4. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Imke

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes wolly

5. wolly

wolly Niet meer actief

Hallo Imke

ik denk het al te weten waarom mijn temp ook niet stijgt, vanmiddag heb ik de uitslag van de bloedtest gekregen en daar was het progesteron niet goed van dus denk dat het daaraan heeft gelegen.

Groetjes wolly

Deel Deze Pagina