Goedemorgen dames, Ik ben afgelopen donderdag gecuretteerd na een miskraam (duur zwangerschap 11 weken). Bloedverlies heb ik niet meer alleen wat bruinig na het afvegen. Maar nog wel af en toe krampen. Ik zit eigenlijk ook met nog een klacht: tijdens het plassen en ontlasting heb ik zo'n pijn laag in de onderbuik. Ik moet gewoon mijn buik vasthouden als ik op de wc-pot zit (geen pretje dus). Ik vroeg me af of dit normaal is na een curettage. Ik hoop wat van jullie te horen. Bedankt!
hey meid, Er is antuurlijk een hoop gerommeld in je buik, het is dus nu allemaal wel iets gevoeliger. Ik heb het in het begin ook gehad, zelfs nu meer dna 2 weken na mijn curretage heb ik soms nog last van buikpijn bij bepaalde dingen. Ik heb de gyn er over gebeld, maar het kon geen kwaad. Maar als je je ongerust voelt, kun ej natuurlijk altijd de gyn bellen! Gewoon doen hoor! Verder heel veel sterkte meis, lukt het allemaal een beetje, kun je het een beetje een plaatsje geven?
hey meid het kan idd even duren voordat je buik weer rustig is.. maar je kunt altijd bellen als je ongerust bent hoor! wie weet maken ze dan nog een echo om te kijken of alles goed is heel veel sterkte.
Oke, dank jullie wel voor jullie reactie. Als het wat langer gaat duren dan normaal dan zal ik contact opnemen met de gynaecoloog. Heb pas over 3 weken nacontrole. Wat betreft de verwerking dat verloopt nogal moeizaam. Heb wel elke dag huilbuien Hopelijk is dat na een tijdje voorbij. We proberen het een plekje te geven en hopen dat ik gauw weer zwanger raak. Dat zou wel makkelijker zijn voor de verwerking.
Ik heb ook wel een aantal weken last gehad van onderbuik. Werd wel steeds minder. Op een gegeven moment alleen nog maar als ik veel liep. Maar echt, leken wel weeen, zo'n last heb ik er van gehad. Schijnt erbij te horen. Gaat over hoor.
Hallo, Ik heb 12 dagen geleden een curretage gehad na een nogal problematische ma opgewekt met pillen en ik heb precies dezelfde klachten...het schijnt er dus bij te horen...ik heb helemaal geen na-controle meer heel raar vond ik dat eigenlijk...maar maak je dus niet ongerust! Succes met alles!