Vanmiddag getest met kv 2 voor 5 Binnen een minuut heb ik hem weggestopt omdat er niks te zien was. Na een kwartier keek ik opnieuw en zag ik dit. Is dit positef of vals omdat het buiten afleestijd is?
Vind hem wel wat te duidelijk voor een indroger maar kan de kleur niet goed zien. Is hij in het echt roze of grijzig?
Je hebt hem binnen een minuut weggestopt, dus je weet niet of hij er binnen 5 minuten stond. Maar deze testen hebben bij mij nog nooit valse streepjes gegeven, dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Weet je wanneer je eisprong was?
Het is maar na 15 minuten en niet na een half uur of uur dat ze hem aflas. Kruidvat is dan meestal nog geen eens droog. Dus ik Denk zelf zeker positief. Voorzichtig gefeliciteerd
Ik denk ook positief! 15 minuten is niet zo ver buiten de tijd, zo snel kan hij nog niet opgedroogd zijn. Ik had mijn test ook na een minuut weggelegd omdat er niks leek te gebeuren. Na een uurtje slapen kwam ik hem weer tegen in de badkamer, dikke vette streep. Dat is pas ver buiten de tijd. (en toch positief, want dochter is alweer bijna 1 )