gaat het wel goed daar binnen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door diaan2009, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan2009

diaan2009 Lid

7 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

even een vraagje...(ik werd vanochtend met een onrustig gevoel wakker)
    ik heb al vanaf mijn ovulatie last gehad van mijn borsten,echt pijnlijk,nu werd ik vanochtend wakker,en ze voelen zo... normaal aan??!!! is dit wel een goed teken?

ik zit hier helemaal zenuwachtig te worden,en hoop iets van jullie te horen.
    rond mijn NOD had ik ook een zeurend gevoel in de buik,ook dit is er nu niet meer( af en toe nog een klein steekje)

graag een paar reacties???

2. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Hoi Diaaan2009, ik heb inderdaad ook last van mijn borsten vanaf de ovulatie, maar bij mij gaat het nu ook in vlagen. De ene dag heb ik er geen last van en de andere dag zijn ze zeer gevoelig. Dit is niet iets om je druk over te maken, zie hier extra info.

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Bij mij was het ook erg wisselend hoor, zowel dat van die steekjes/zeurende gevoel in je buik als de pijnlijke borsten. Geen zorgen over maken!

4. Badeend

Badeend Lid

19 jun 2008
    52
    0
    0
    Hier ook nog iemand die zich daar heel veel zorgen om gemaakt heeft. Maar kwam er achter dat het bij mij ook verschild. De ene dag meer dan de andere dag.

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik had dat ook heel erg, ik was behoorlijk ziek ook, en soms voelde ik me ineens een dag prima, helemaal bang, maar het hoort er gewoon bij. Ik heb nu nog steeds goede en slechte dagen, dus het blijft een beetje zo.
    geen zorgen over maken hoor!

6. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hier net zo: misselijkheid, pijnlijke borsten en pijnlijke onderbuik, het komt en gaat. En ik herken de onzekerheid: soms sta ik dan gewoon in mijn borsten te knijpen om te zien of dat misschien wél pijn doet ;) En na een paar dagen komt de ellende vanzelf weer terug en denk je met weemoed aan de dagen dat je je goed voelde :)

7. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    hahah inderdaad, die dingen gaan nog pijn genoeg doen, wees blij als je even een dag pauze hebt!! ;)

(Bij mij deden ze zo zeer dat ik 's nachts huilend wakker werd soms, ik voelde me alsof ze er zo afvielen, was toch wel lekker toen ik ze daarna even niet meer voelde hoor!)

8. diaan2009

diaan2009 Lid

7 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

dank jullie wel voor de reacties!
    geeft me weer wat adem....vanmiddag is toch weer een beetje het drukkende gevoel in mn borsten terug gekomen haha.
    kan dus inderdaad per dag (en per uur!) verschillend zijn.

groetjes,Diaan

Deel Deze Pagina