Vanmorgen een action test gedaan en daar zag ik een streepje op maar die liet zich niet fotograferen. Dus maar naar de kruidvat gereden en daar een 2v5 gehaald.... Ik zou nu ergens rond de 7 a 9 dpo zitten. FF is daar niet echt overuit en veranderd regelmatig. Vorige keer dat ik een streepje zag zat ik op 10 dpo. Op de action test van gisteren was er niets te zien. Nu ben ik ook niet zeker van dit streepje dus graag jullie mening... Ohw, en ik weet dat ik heel vroeg ben met testen. ik ben me volledig bewust dat het nog alle kanten op kan gaan Test is gedaan met 2de plas van de dag Foto 1 vlak na het druppelen Foto 2 is hij compleet doorgelopen
Dus is geen indroogstreep? Ik durf het gewoon niet te geloven. mijn temperatuur vliegt alle kanten op dus die vertrouw ik niet en verder merk ik helemaal niks op van een eventuele zwangerschap
Yes ik zie m hoor! Het is nog wel vroeg inderdaad maar zeker een streep, gefeliciteerd! Hopelijk worden ze de komende dagen mooi donkerder
Ooooh Melzoe!!! Ik zie een duidelijke streep en hoef hem niet eens voor je te bewerken!! :😁😀
Gek he Rogi!.... Ik snap het zelf niet eens meer.... Ik ben nog supervroeg met testen en na de laatste keer ben ik eigenlijk spaansbenauwd om al blij te kunnen zijn. Wil en kan het niet geloven....moet nog best lang tot mijn nod
Dat dacht ik zelf ook al . Eerst wilde FF me ei op dag 17 zetten maar gezien mijn andere temp kaartjes klopte dit al niet met temp voor eisprong anders zou ik al boven de 37 graden moeten uitkomen na mijn eisprong leek mij al niet logisch. Dus ik dacht zelf ook dag 15
vanmiddag geslapen....en om kwart over 6 nog een actiontestje ertegenaan gegooid.... Gewoon om te kijken of ik misschien droom Weet niet of jullie het ook kunnen zien
Op kv duidelijk! Misschien die action even slopen!? Die huls geeft een schaduw, maar ik denk wel dat ik hem zie!