We zeggen het vaker met zijn allen, en ik vind het weer eens tijd worden: Alle "mods", jullie zijn geweldig goed bezig op de zwangerschapspagina! Nu weer een nieuw item "baby v/d maand" en de webwinkel. Ik kom hier echt met plezier en dat dank ik vooral aan jullie (en natuurlijk aan de forumleden). Fijn dat jullie de boel zo goed in de gaten houden en ons (zo af en toe) wijzen op wat minder onaardige of scherpte kantjes. (zoveel hormonen op één pagina, dat geeft tenslotte weleens wat heftige topics) Al de nieuwe veranderingen zijn volgens mij een suc6 en verbeteren de site. Kortom: Ga zo door! Groeten Carmen
dank jullie wel met begrip en medewerking van beide kantjes komen we er dat zien jullie maar jullie ook een complimentje voor het begrip wat er meestal is naar ons toe als we een opmerking maken of een pbtje sturen samen moeten we het maken meiden dus niet meteen knorrig reageren maar wees begripvol dat zijn wij ook (meestal )
Ook ik sluit me bij de anderen aan, super en top wat jullie allemaal doen hoor, dat verdient wel een pluim!!!
Dank jullie wel! En wat Deb al zei: samen met jullie maken wij het forum, dus ook jullie een pluim! Groetjes, Wendy
Dank jullie wel! En net zoals debby en Wendy zeggen, ook jullie maken er werk van om het forum gezellig te houden.