Hier nu in de 3e ronde clomid door PCOS. Eigenlijk de eerste ronde kreeg ik al veel last van ontstekingen in mijn gezicht, antibiotica creme hiervoor. Ook de eerste ronde met clomid ging ik vreselijk door mijn rug waar ik last van blijf houden wat ik nog nooit eerder heb gehad. In overleg met de fysio en die heeft ook z'n bedenkingen erover dat het misschien in verbinding staat met hormonen omdat dat effect kan hebben op je spieren ed. De hoofdpijn en opvliegers daar gelaten. Nu vraag ik mij af moet ik het voor lief nemen of toch contact opnemen met de gynaecoloog om te kijken of er andere opties zijn? Er zijn zoveel meiden die langer bezig zijn en denk bij mezelf wat zeur ik nou je hebt de laagste dosis etc!
Meis, nooit denken dat je een zeur bent alleen omdat er hier mensen zijn die veel langer in het traject zitten! De 1 heeft veel bijwerkingen en de ander niet. Bespreek gewoon de mogelijkheden en gevolgen van overstappen met de gyn en vraag hem/haar om advies. Neem je tijd om te beslissen!
Zeker met je gynaecoloog bespreken! Ik vond Clomid ook een ramp! Het is soms echt even zoeken naar wat voor jou het best en fijnst werkt..
met de bovenstaande dames eens ! .. zeker bespreken met je gyn ! Ik heb zo vaak gelezen dat dames vervelende bijwerkingen van clomid hebben. van hoofdpijn tot flauwvallen en zelfs lichtflitsen zien. ik vindt het maar niks. Ikzelf had er vreselijke opvliegers van, maar voorderest viel het mee. Zou het dus zeker aangeven Succes !
Altijd overleggen met de arts toch! Zeker wanneer je je zo slecht voelt, laat hun maar beoordelen of het erbij hoort!!! Heel veel sterkte
Bedankt voor de berichtjes meiden! Ben zelf nooit zo snel dat ik terug stap naar een huisarts of in dit geval de gynaecoloog. Misschien moet ik wat brutaler worden en voor mezelf opkomen, in dit geval ga ik morgen de gyn bellen voor overleg!
Clomid kan echt vreselijk zijn! Ik ben ook blij dat ik er na deze week gewoon vanaf ben. Gelukkig kan je maandag terecht. Alles heeft zo z'n bijwerkingen, maar andere medicatie past misschien toch beter bij je.