wie herkend dit 29 weken zwanger en beroerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambie, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Hoi meiden,
    ik ben 29 weken zwanger, en voel me hondsberoerd. Moe misselijk maagpijn, en vannacht heel vaak wakker geweest door steken in mijn buik. Nu voelt het alsof ik ongelovelijk ongi moet worden, daarbij ben ik ook benauwd en duizelig.
    Mijn hb is maandag nog gemeten en die was 8,1 dus dat zal het niet zijn.
    Ook heb ik geen koorts. Ik wil alleen niet voor niets de vk bellen die alleen op haar 06 te bereiken is. Wat vinden jullie?
    groetjes
    Bambie

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Als je zo beroerd bent, kun je beter even de huisarts bellen. Je hebt best kans dat je 'gewoon' ziek bent. Maar laat je ook niet weerhouden juist de VK te bellen. Ze hebben echt liever dat je een keer 'teveel' belt dan te weinig. Natuurlijk bellen sommige vrouwen veel te vaak maar als je je zorgen maakt (en met deze verschijnselen zou ik me ook zorgen maken) dan kun je gewoon bellen hoor. Ik weet niet wat het is maar het kan iets heel onschuldigs zijn als acute bandenpijn. Ontzettend vervelend maar onschuldig.
    Gewoon even bellen met de ha of vk!

Sterkte!

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

ik herken het wel..

ik heb de laatste 2 a 3 weken at ik beroerd ben en als kleine dan gaat bewegen zoeken we toch echt de wc pot weer op.. misschien ligt ie op je maag of schopt ie er tegenaan ofzo.. en iemand bij mij op het werk had ook rond haar 30 weken dat ze in één keer weer beroerd werd.. het word toch allemaal aan de kant gedrukt vanbinnen

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    heb je je verloskundige gebeld?
    ff bloeddruk laten meten en urine late controleren op eiwitten.
    En echt, kiever 1x te veel dan 1x te weinig!

5. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Heb inderdaad de vk gebeld nadat ik ook regelmatig pijnlijke harde buiken kreeg, ik moest bij haar langskomen en bij haar op de onderzoeksbank kreeg ik dus een wee. Die was echt heel erg pijnlijk, nu weet ik in iedergeval wat een wee is.
    Ze heeft me naar het ziekenhuis gebracht en ik heb daar aan de ctg gelegen, daar werd wel wat op geregistreerd maar niet genoeg om te hoeven blijven.
    Ik kreeg te horen dat mijn baarmoeder op het moment zeer gevoelig is en door het minste of geringste geiriteerd wordt en nu mag ik dus niets meer doen, in de hoop dat mijn baarmoeder tot rust komt.

Als het vandaag zo blijft met harde buiken of pijnlijke harde buiken moet ik dus terug komen, omdat ze bang zijn dat ik dus anders weer weéën krijg.
    Ik mag volgende week ook niet op zeil vakantie omdat ze me in de buurt van het ziekenhuis willen houden dus mijn vakantie valt letterlijk in het water.
    Bedankt voor jullie reactie's, je bent gewoon vaak bang de vk te veel te bellen, maar daar zijn ze inderdaad voor
    groetjes
    Bambie

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    goed dat je toch gebeld heb!

jammer voor je vakantie!
    (maarja alles voor de kleine he )

veel sterkte en rustig aan!
    kus liesbeth

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Jammer van je vakantie!
    Hoop echt dat het nog een hele tijd rustig blijft in die buik van je!

Sterkte Daphne

Deel Deze Pagina