Ik ben tot nu toe twee keer zonder m'n vriend geweest (er ging wel steeds iemand anders mee). De overige keren was m'n vriend er gewoon bij. Die twee keer waren gewoon standaardcontroles, en dat was in weken waarin er geen avondspreekuur was en de ochtend ook al vol zat. Ik moet toen dus 's middags, en dan zou m'n vriend een hele snipperdag moeten nemen, voor die 10 minuutjes dat je daar binnen bent, dat hoeft van mij niet hoor. Maar ik vind het wel altijd fijner als 'ie er wel bij is, dus we proberen altijd 's avonds een afspraak te maken en als dat niet kan vroeg in de ochtend (dan hoeft 'ie maar een halve snipperdag te nemen).
hoi hoi mijn man is alleen de eerste en tweede keer meegegaan naar de vk en met 30 weken gaat hij ook nog een keer mee moet dan namelijk een spuit krijgen in me bovenbeen
Mijn man gaat altijd mee. We kijken altijd heel erg uit naar de volgende afspraak, nog eens het hartje horen en weten dat alles prima is daar in mijn buik maakt ons allebei zo gelukkig. Ik heb nu wel geluk dat hij zijn werktijden kan aanpassen want hij is zelfstandige.
mijn vriend gaat overal mee naar toe.hij vind het zelf er leuk.hij is vandaag een keer vroeg thuis dus gaan we nog even shoppen.
Mijn man is bij m'n vorige zwangerschappen alleen mee geweest als er iets bijzonders was, maar niet naar alle echo's (had om de week een echo). Als ik nu weer zwanger mag worden kom ik onder behandeling van de gyn en zal hij denk ik alleen meegaan met de termijn echo en de 20 weken echo.
He Mijn vriend gaat de eerste periode mee. Maar met verloop van tijd zal hij denk wel zeggen van nu ga ik niet meer mee. Toen mijn vk de vorige x zei dat aan het einde van de zwangerschap elke week langs moet komen zei hij al gelijk tegen me dan hoef ik toch niet mee he. Maar de eerst paar keren vind hij het ook maar al te leuk om het mee te aken helmaal de gyn want dan kan hij ook de baby in het echt zien nartuurlijk. Gr
Mijn man gaat mee naar iedere controle bij de gyn en ik ben daar zelf erg blij mee. Ik ben dan welliswaar degene die zwanger is, maar samen verwachten we dit kindje dus ik vind het heel fijn dat we ook samen bij de controles zijn. Voor zover mogelijk laten we de afspraken of 's ochtends vroeg of aan het einde van de middag plannen zodat hij niet al te veel hoeft te verzuimen.
mijn vriend kon vandaag helaas niet mee naar de eerste echo, hij baalde er heel erg van maar gelukkig kan hij over 4 weken mee naar de volgende echo. hij wil het echt niet missen. en ik vind het ook heel fijn als hij mee gaat. is toch iets speciaals vind ik.
Met de Echo 's is hij elke keer mee geweest. Naar de VK afspraken alleen als hij vrij kan krijgen van zijn werk.
Hi meiden, Ook mijn mannetje gaat elke afspraak weer mee naar de VK omdat hij dat zelf gewoon weg wilt. Ik hoef het hem niet eens te vragen en onze afspraken plannen we gewoon in de avond want 1 x in de week heeft onze VK s'avonds afspraken.
In het begin is hij mee geweest naar alle controles. Nu kan hij helaas door zijn nieuwe baan niet meer zo makkelijk vrij krijgen en gaat hij alleen mee naar de echo's en belangrijke controles. Hij hoeft van mij ook echt niet iedere keer mee. Soms ben ik toch weer binnen 5 min buiten. Zonde om zijn vakantieuren daar aan op te maken!
Mijn vriend gaat altijd mee. Maar dat moet ook wel want mijn gyn is zeker 30 minuten rijden en ik moet altijd naar de gyn omdat ze in Swiss geen vk hebben. Ik krijg ook altijd een echo. En nu kan ik zelf niet meer reizen i.v.m dikte van de buik en ontzettende ribbenpijn, dus hij moet me wel rijden. Wij plannen het altijd 's avonds op de donderdag.
Me vriend ging alleen bij echo en eerste afspraken meegegaan, is wel meegegaan toen ik veel pijn had (indalingsweeen) dus alleen belangirjkste doet hij wel.
Mijn man wil graag mee! Hij heeft wisselende diensten dus ik als ik de afspraak maak houd ik er rekening mee. Op 27 augustus is de eerste afspraak bij de verloskundige en dan gaat hij lekker mee.
Mijn man gaat altijd mee. Mijn moeder en schoonmoeder wilden graag een keertje mee en toen is manlief niet mee gegaan (met z'n 3-en is wat veel van het goede). Hij gaat mee omdat hij het zo ontzettend leuk vindt om het hartje te horen maar ook om betrokkenheid te tonen. Ik ben er heel blij mee (EN ik heb altijd een chauffeur )
We proberen de afspraken te maken op zijn vrije dag, maar dat lukt niet altijd omdat ze dan bijvoorbeeld vol zitten. Dan ga ik dus alleen. Vind het opzich niet erg, maar vind het ook wel weer leuk als hij mee is. En dat vind hij zelf ook. Hartje horen is altijd leuk!
Mijn vriend gaat ook altijd mee naar VK en ook maandag als ik mijn anti-D prik moet halen door rhesusfactor. Hij vindt het zelf leuk en ik vind het ook fijn.
mijn mannetje gaat altijd mee naar de echo's en is de eerste 2x meegegaan naar de VK. aangeziek de VK alleen mijn bloeddruk en gewicht meet en daarna het hartje luisterd en meer niet hebben we besloten dat hij daar niet meer mee naartoe gaat. Het hartje luisteren doe hij via de angelsound, vind tie helemaal super. Mijn mannetje is trouwens wel heel erg betrokken dus dat is echt super vind ik.
Jup! We plannen het zo in dat hij mee kan naar de verloskundige zonder dat hij te veel vrij moet nemen van zijn werk.. Met de echo's gaat het wat makkelijker, die kunnen we gewoon 's avonds na het werk plannen