mijn vriend probeerd ook altijd wel mee te gaan. als het wil met zijn werk weet nooit van te voren wanneer hij moet werken. maar de echo's wil hij wel graag mee.
Mijn man is bij beide zwangerschappen mee geweest met de intake + alle echo's en een enkele keer mee op controle als hij vrij was verder ga ik alleen met Lindsey of met een vriendin. Wil ook niet dat hij steeds vrij neemt ervoor....die weken pakt hij na de bevalling wel.
Mijn vriend zit in het leger, en de kazerne is op 2 uur rijden, dus helaas kan hij niet altijd mee. Jammer genoeg heeft onze vk geen avondspreekuur. Hij is nu 2x mee geweest naar de vk en 2x met de echo
Mijn vriend gaat zoveel mogelijk mee. En de keren dat hij niet mee kan neem ik mijn moeder of eventueel vader mee.
Mijn man heeft geen afspraak gemist. Elke keer is hij mee gegaan. Gelukkig kon hij dit regelen op werk. Daarnaast hebben we er met afspraken maken gewoon op gelet OF heel vroeg OF heel laat. Dan kon hij gewoon wat later beginnen op zn werk of wat eerder stoppen.
Mijn man is nog nooit mee geweest naar de verloskundige. Als hij kon, dan had hij graag mee willen gaan. Hij is wel bij alle echo's aanwezig geweest. Liefs Hummel.
Mijn man is bijna altijd mee gegaan, gelukkig maar want ik ben een paar keer onverwachts naar het ziekenhuis gestuurd voor een CTG en was toen altijd blij dat hij mee kon... Mijn man werkt onregelmatig en konden hierdoor de afspraken altijd mooi plannen....
Mijn man werkt in het zuiden van het land en wij wonen in het noorden. Als hij mee zou gaan, zou hij hele dag vrij moeten nemen omdat hij carpoolt en het dus absoluut niet uit kan om daarvoor vrij te nemen .. Hij is wel de eerste 2x mee geweest naar de vk. Kreeg toen ook de echo's. Verder de 20 weken echo en deze week mee naar controle. Moet zeggen dat het ook onzin is dat hij vrij moet nemen voor 5 min vk. Maar goed als er iets bijzonders zou zijn dan zou hij wel meegaan en kunnen we eventueel ook op avond. Wil hem straks nog wel mee hebben als we het over de bevalling gaan hebben, maar dan plan ik die afspraak gewoon op avond!
Mijn man is alleen mee geweest naar de eerste afspraak en gaat naar alle echo's mee die plan ik dan op Maandag ochtend. Hij is internationaal chauffeur dus dan wordt het moeilijk om even thuis te komen als hij in Spanje zit
Mijn man gaat altijd mee, hij vindt het leuk. Hij komt dan gewoon later op zn werk, ik zou ook niet weten waarom een werkgever daar moeilijk over zou doen. Het is zijn baby waar naar gekeken of geluisterd wordt.
Mijn man gaat elke afspraak mee, we plennen de afspraak altijd 's ochtends om negen uur. Hij kan dan gewoon een uurtje later op het werk komen.
de 1e afspraak is hij meegeweest en alle echo´s uiteraard, maar verder is is gister pas weer voor het eerst meegeweest omdat er gestript ging worden. Voor hem is het helaas niet zo makkelijk om vrij te nemen en dat zou betekenen als hij vrij neemt dat ie een hele middag moet nemen voor een controle van 10 minuten. Hij gebruikt die tijd liever als die kleine er straks is
Ik lees hier geloof ik vrij veel mannen die meegaan... Die van mij niet hoor! Nou werkt hij ook op een uur reizen van ons huis, reist met OV, dus dat is ook wel wat lastiger, maar als hij dicht bij huis zou werken, zou hij nog niet elke afspraak meegaan... De echo's gaat hij wel steeds mee, (al 3 gehad, we krijgen elke keer maar weer medische indicatie...). Met 30 weken weer: de kleine ligt in een stuit en bovendien ligt mijn placenta precies langs de opening van de baarmoedermond, dus ze willen ff zeker weten dan dat ie niet ervoor geschoven is tegen die tijd... (want ja, anders wordt het sowieso keizersnee in ziekenhuis Maar voor die 10 minuutjes elke keer m'n man mee... als er nou wat zou zijn, stel dat die kleine in stuit blijft liggen en ze gaan draaipoging doen, of stel ik krijg idd keizersnee en e.e.a. wordt dan voorbesproken, dan vind ik het wel fijn en handig als hij meegaat. Of met maken van bevallingsplan. Maar voor die 10 minuutjes even checken? Nee hoor, laat hem lekker izjn werk doen. Als hij elke keer mee zou gaan, zou hij daardoor toch werk moeten verschuiven en dan komt hi gestresster thuis. Heb ik liever dat hij relaxed thuiskomt hoor, :-D
Nee die van mij gaat niet elke keer mee,hoeft voor mij ook niet eigenlijk. Gisteren ook geweest en was binnen 5minuten alweer klaar dus een beetje onnodig om hem daarvoor speciaal vrij te laten vragen. Hij is wel bij alle echo's geweest en daarnaast 3 a 4 keer mee geweest naar de echo.
precies die 5 minuten dat je binnen bent even hartje luisteren bloeddruk meten en afspraak maken kan ik ook goed zonder hem en hartje luisteren doet ie thuis al met de angelsound dus hij mist er niks aan
bij de intake en echo's is hij mee geweest ... Maar bij de gewone controle's niet ... Bij de controle's gaat hij niet mee hij moet namelijk een hele dag vrij nemen en dat voor 10 minuten dat ik daar binnen ben ... Morgen gaat hij wel mee lang leve vakantie
mijn man gaat zoveel mogelijk niet mee. niet omdat hij niet wil, maar omdat we hier iedere keer een halve dag aan kwijt zijn! (naar het zkh rijden, lang wachten, etc) alles bij elkaar opgeteld raakt hij hier enorm veel vrije uren aan kwijt die we liever na de bevalling echt goed besteden. op het eind gaat hij wel veel mee nu het niet meer zo vlekkeloos verloopt, en belangrijke onderzoeken natuurlijk ook.
Mijn vriend ging alleen mee met echo's...En ik ga zelf naar de vk, is toch maar 5 min werk..Tenzij er wat is, dan gaat mn vriend wel mee en maakt ie daar vrij voor...