Gaat jouw man/ vriend altijd mee naar een afspraak met de VK

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gaat jouw man/vriend altijd mee naar een afspraak met de VK of echo?

1. Ja altijd!

2. neej eigenlijk niet

3. zo vaak als hij kan, is moeilijk vanwege werk of andere verplichtingen

4. soms

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ben even nieuwsgierig! ;)

Gaan jullie mannen/ vriendjes altijd mee met bezoek aan de verloskundige of echoscopist?

die van mij wel, neemt er altijd vrij voor. op deze manier is hij toch nog meer betrokken voor mijn gevoel. en het mooie is dat hij het zelf perse wil.

Ik zie namelijk vaak vrouwen alleen bij de verloskundige of echoscopist zitten. dat kan natuurlijk ook een alleenstaande moeder zijn maargoed. vandaar even mijn nieuwsgierigheid.

Hoe denken jullie en of jullie mannen erover?

2. Es1981

Es1981 Actief lid

Mijn vriend moest werken, en vond het zonde van zijn vrije dagen.

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Yep mijn lieverd gaat altijd mee :D Zo leeft het voor hem ook wat meer geloof ik (hartje horen enzo). Vind ik ook erg prettig moet ik zeggen hoor dat ie meegaat, het is toch iets voor/van ons samen ;)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Yep die van mij gaat ook altijd overal mee naar toe. Hij vind het echt iets van ons samen. Ik ben ook wel blij dat ie er nu steeds meer mee bezig is. In het begin was dat wel anders, maar hij begint nu echt "Pappa"te worden.

Liefs,
    Duveldraakje

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    De eerste 2 keren is hij meegeweest. Natuurlijk gaat hij bij de echo's ook mee.
    Maar die andere controles hoeft van mij niet hoor. Ben toch binnen 10 min. weer buiten. En ja, het hartje luisteren is leuk, maar op een duur kan je ook allebei de baby voelen en weet je dat het goed zit.

6. Angel Eyes

Ja dat idee had ik er eerst ook bij, maarja hij wil graag mee en ga hem daarin niet tegenspreken. hij heeft al het gevoel zo weinig te kunnen doen. dus meegaan vind hij het minste. ach ja en als ik zijn gezicht dan zie met het luisteren van het hartje dan snap ik het ook wel :D

7. christina

christina Niet meer actief

ja mijn vriend gaat altijd mee. We hebben de luxe dat er ook 's avonds spreekuur is zodat we nooit extra vrij hoeven te nemen. Zo is mijn vriend ook nauwbetrokken bij de zwangerschap.

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Manlief gaat mee voor echo's. Bezoekjes bij de vk zijn altijd op dagen en tijden dat hij niet kan. En voor mij hoeft hij niet mee. Ik heb thuis een doptone dus kunnen we allebei luisteren wanneer we willen. Toen ik zwanger was van mijn dochter ging is manlief 2 keer mee geweest naar de vk maar verder niet, natuurlijk wel met elke echo!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mijn man kan helaas niet altijd mee vanwege zijn werk. maar de eerste keren zijn we samen geweest en met echo's was hij er ook altijd bij. dadelijk op het einde gaat hij wel weer een keer mee. nu gaat meestal mijn moeder mee.

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    De eerste paar keer toen ik echo kreeg is hij meegeweest daarna niet meer.
    Anders moet hij de hele tijd vrij pakken en dat hoeft van mij niet

11. mijn vriend heeft vrije uren genoeg ook nog over van vorig jaar,dus is t wel gemakkelijk en hij vind t zelf ook heel leuk om mee te gaan.
    maar ik had al gezeld als ik dadelijk iedere wk moet komen dan hoeft hij niet mee dat schiet niet op zo iedere wk,en kan zn uren beter gebruiken voor als ons ukkie dr is!

groetjes krulliewullie :)

12. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Mijn vriend is afgelopen Maandag voor het eerst meegeweest :(.

Hij heeft het gewoonweg te druk. Het werkt hier helaas anders dan in Ned. Als je hier om 15:00 uur een afspraak hebt dan mag je van geluk spreken als je om 15:45 uur aan de beurt bent. Maandag hadden we om 16:00 uur een afpsraak en waren pas om 17:10 uur aan de beurt (er was ook een heel jong meisje dat al vanaf 15:00 uur aan het wachten was, die is maar gewoon weggegaan) :rolleyes: .

13. Angel Eyes

Jeetje hey dat is ook niet makkelijk, ben je hoogzwanger en laten ze je zo lang wachten.

maar ik denk dat als ik elke week moet dan mijn vriend dan ook niet meer elke keer meegaat hoor. hij werkt gelukkig in dezelfde woonplaats, en hoeft dan ook maar een uurtje vrij te nemen.

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Mijn vriend gaat bijna altijd mee, alleen als ie geen vrij kan krijgen niet.
    En voor de echo's gaat ie sowieso mee, we zorgen er dan voor dat die afspraak staat op een tijdstip dat ie makkelijk ff wegkan.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb neergezet Ja altijd.. Hoewel mn schoonmoeder 1x is meegeweest voor mn man in de plaats. Vanavond gaat mn man weer mee en de volgende keer mn zusje. Dit mede doordat ik nu toch 1x in de 2 weken terug moet komen. En wij vinden het leuk als anderen ook interesse hebben, dus mogen die ook s mee. ;)

16. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    de eerste keer en de echo's wel,verder gaat hubbie alleen mee als ie toevallig vrij heeft.de vrije dagen nemen we liever op als harry straks geboren is.............

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    M'n vriend gooit het op z'n werk btw gewoon op artsenbezoek volgens mij :)

Daar heb je standaard vrije uren voor. Maar weet eigenlijk niet of dit eronder valt.

18. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mijn mannetje is niet altijd meegeweest. Uiteraard wel bij de eerste echo, eerste keer hartje luisteren. Maar verder bij de controles niet

19. Littlebird

6 dec 2006
    55
    0
    0
    Studente en a.s. moeder
    Mijn manlief gaat ook mee naar de echo's. Verloskundige is hij twee keer mee naar toe gegaan, 1x intake en tweede keer om het hartje te luisteren en binnenkort weer een keertje voor vragen over de bevalling enzo.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    De eerste keer en de derde keer meegeweest. Andere keren hoeft niet van mij want ik ben binnen 5-10 minuten klaar. Plus dat hij net een nieuwe baan heeft met heel veel verantwoordelijkheid is het niet altijd mogelijk. Belangrijkste is dat hij er is voor mij thuis :D lief tegen mij doen, masseren haha

Echo's gaat hij natuurlijk ook altijd mee.

Deel Deze Pagina