Gaat jouw man/ vriend altijd mee naar een afspraak met de VK

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel Eyes, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Gaat jouw man/vriend altijd mee naar een afspraak met de VK of echo?

1. Ja altijd!

2. neej eigenlijk niet

3. zo vaak als hij kan, is moeilijk vanwege werk of andere verplichtingen

4. soms

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Hier alleen mee met de echo's bij de eerste is hij 3 afspraken meegeweest, de intake, hartje luisteren en toen ik gestript werd, maar ach we weten nu hoe het gaat en dat hartje luisteren kan je thuis ook met het goede materieel. Hierbij komt dat hij ook gewoon een halve dag vrij moet pakken dan want hij is 2 uur aan het rijden voor zijn werk ;)

2. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    mijn mannetje gaat ook bijna altijd mee
    voor belangrijke afspraken neemt hij zo wie zo vrij maar voor kleine controles hoeft het niet van mij
    ik heb ook liever dat hij zijn vrije uren spaar voor als de ukkies er zijn

3. munt

munt Actief lid

Dec 11, 2005
    290
    0
    0
    friesland
    mijn poppie ging altijd mee we zetten de afspraak toen ook meestal rond kwart over 4 zodat ie niet vrij hoefde te vragen :D

4. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Tot nu toe is mijn vriend altijd meegeweest. Komt ook omdat we de afspraken aan het einde van de middag plannen. Of op een vrije dag. Misschien dat dat in de toekomst een keertje niet lukt, geen probleem...

5. Najet

Najet Actief lid

Dec 21, 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Mijn hubbie gaat altijd mee! Hij wil geen moment missen zegt ie dan....

Liefs Najet

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    Die van mij is meegeweest bij beide keren bij intake. Bij Merijn ook naar 1e x hartje luisteren en natuurlijk de echo's
    Zo doen we het nu ook weer..
    hij hoeft van mij echt niet iedere keer mee. Zonde van zijn vrije dagen!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Mijn vriend is met de intake meegeweest en vandaag. Vrij nemen voor een bezoekje aan de VK vind ik niet nodig. Bovendien kost het hem veel vrije uren omdat hij ruim een uur moet rijden voor hij bij de VK is. Iedere controle kost hem dan een halve dag. Vandaag lukte het om een afspraak aan het einde van de ochtend te plannen in de week dat hij late dienst heeft. Nu kon hij dus mooi mee. Was leuk om zijn gezicht te zien toen hij het hartje hoorde. Hij straalde van onder tot boven, van links tot rechts. Prachtig. Maar volgende week is hij er weer niet bij, dan heeft hij vroege dienst. Ik vind het geen probleem. Zijn toch standaard controles en heb liever dat hij straks na de bevalling een weekje thuis is.

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Mijn mag gaat altijd mee! Hij vindt het veel te leuk nl :)

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    De intake is ie niet bij geweest. Daarna kwam de eerste echo, daar is ie wel bij geweest. Volgende week gaan we het hartje luisteren en ook dan gaat ie mee. Als ik straks alleen voor controle moet, dus geen echo's of hartje luisteren, dan hoeft hij wat mij betreft niet mee hoor. Daar heeft ie niks aan. Mag natuurlijk wel, maar hoeft niet en ik denk ook niet dat hij het doet.

Groetjes Miep

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Hartje luisteren gebeurt bij iedere controle hoor.

11. evi

evi Lid

Oct 9, 2006
    78
    0
    0
    arbeidster
    malle
    ja mijn vriend gaat ook altijd mee,als de afspraak tijdens de werkuren is
    dan neemt hij verlof want hij wilt geen enkele controle missen zegt hij das wel lief :D
    groetjes evi

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    mijn man gaat alleen mee als er iets mis is, of als er een geplande echo is of ander belangrijk onderzoek. en uiteraard bij de 1e afspraak is hij ook meegegaan :)
    ik vind het ook niet nodig dat hij uren vrij moet nemen om even 10 minuutjes in het ziekenhuis te zitten en dan te horen dat mn bloeddruk goed is, het hartje goed klopt, en ons kindje goed groeit.

13. Niet meer actief

Op moneten dat Jason tijd heeft vrij is thuis is of noem maar op gaat ie mee,, naar de echo's normaal gesproken en enkele vk of gyn bezoeken en verdere onderzoeken Wel

14. vonkje27

vonkje27 Actief lid

Aug 13, 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hij wil wel,maar kan niet.
    de vk heeft alleen spreekuur van maandag tm donderdag en mijn vriend moet dan altijd werken.
    op vrijdagmiddag is hij wel vrij,maar dan is de vk niet aanwezig.
    dus is niet anders,hij vind het wel jammer.

15. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb nee gestemd maar mijn vriend gaat niet snel mee naar d evk alleen als ik vraag of ie meegaat maar naar de echo's rende menner harder dan ik!

16. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Die van mij gaat niet mee naar de vk, en persoonlijk vind ik het ook niet nodig. Er bestaan zoiets als mobiele telefoons.

De echo dat is natuurlijk een ander verhaal, daar is hij beide keren mee naar toe geweest, en dat vond ik ook echt iets van ons samen.

17. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    mijn mannetje gaat altijd mee naar de echoscopist.
    maar naar de verloskundige niet, de eerste twee keer is hij meegegaan en daarna mijn moeder en daarna zijn moeder een keertje volgend ekeer gaat mijn mannetje weer mee. en dan weer mijn zusje.
    gezellig

groetjes susanne

18. MarieLize

MarieLize Actief lid

Jul 16, 2006
    431
    0
    0
    Soms.

De laatste 2 keer was hij er niet bij, eenmaal omdat het niet uitkwam met zijn werk en vandaag omdat ik gewoon ff, als vrouwen onder elkaar, wat vragen aan de vk had omdat ik ergens mee zat. Hij hoeft niet alles te weten en wat van belang is, vertel ik hem toch wel uitgebreid. :)

Hij was wel aanwezig bij alle echo's, dat vind ik toch wat anders dan de controle afspraken.

19. Dushi

Dushi Niet meer actief

We hebben er nu twee jaar ziekenhuis-bezoekjes op zitten en we zijn altijd samen geweest. Of het nu voor hem was of voor mij.

Misschien wordt het anders als je zwangerschapsverlof hebt....
    als je dan idd die 10-min bezoekjes gaat krijgen dan kan ik dat thuis ook wel vertellen :D

20. sabrina27

sabrina27 Actief lid

Aug 21, 2006
    279
    0
    0
    mijn vriend gaat altijd mee het is maar een paar keer gebeurt dat hij niet mee is geweest bij de 1ste 1x en de 2de 2x toen kon het gewoon niet en nou heb ik vorige week me eerste bezoekje bij de vk gehad en vanmorgen me eerste echo en weer is hij mee geweest.

Share This Page