mijn vriend is de eerste 2 keer meegeweest.. toen ik voor de injectie weer moest met 30 weken is ie mee geweest en met de laatste paar keer zal hij ook mee gaan. ik vind het voor hem niet echt nuttig om helemaal van zijn werk weg te gaan. ik ben soms maar 5 minuten binnnen.
Als het lukt gaat hij altijd even mee, maar vaak is het moeilijk met een eigen bedrijf dus soms valt het te regelen maar soms ook niet maar dan kan ik mooi mijn moeder of zus een keer meenemen.
De eerste keer is hij meegeweest, Verder ben ik zelf nu ook nog maar 3 keer geweest. Die eerste keer was het 15 minuten ongeveer. De andere twee keren maar 5 minuten, Dus daar gaat mijn vriend echt geen vrij voor nemen. Morgen de vierde keer, Ik denk dat als ik 36 weken ben, dat hij dan wel mee gaat, tenzij ik nog gewoon kan fietsen.
de eerste keer 15 minuten, bedoel je je intake? die duurde bij mij meer dan een uur. en de vervolgafspraken ong 15 a 20 minuten.
Bij speciale onderzoeken en echo's gaat hij wel mee, maar de controles niet. Ik loop nl. onder controle bij de gyn. een uur rijden van onze woonplaats en de wachttijd is daar standaard minimaal een uur. En zoveel vrije dagen heeft hij al niet, maar ik vind het ook helemaal niet erg om alleen te gaan, je staat toch vaak zo weer buiten.
mijn man ...is vandaag meegeweest en met bepaalde echo`s gaat hij ook mee , helaas is het niet altijd mogelijk om mee te gaan , zeker niet omdat ik al een hele tijd iedere week naar de gyn. moet
Ja, de intake. Ik had weinig te vragen en de dames ( VK en eentje in opleiding) waren efficient met het stellen van de vragen. Gewoon alle vragen doorgenomen, felicitaties, cadeautje en weer weg! De eerste echo en de tweede duurde natuurlijk langer, maar waren niet bij de VK.
Mijn man is tot nu toe ook nog mee geweest, haha das 1x geweest dus. De intake heb ik alleen gedaan omdat het niet uit kwam met zijn werk. Maar ik plan de bezoekjes vaak op demaandag omdat hij dan vrij is en tot nu toe is het aardig gelukt. ZO ie zo gaat hij mee met de echos maar dat gebeurt savonds.
Mijn vriend is tot nu toe altijd mee geweest en zal dit waarschijnlijk ook blijven doen . Hij vindt het leuk en fijn om erbij te zijn
met de echo's ging ie wel elke x mee. (heb er 5 gehad) naar de VK niet is nu een keer of 3 meegeweest. kan beter zijn vrije dagen sparen voor als de beeb er straks is en ik vind het zelf ook totaal geen probleem om alleen te gaan. a.s woensdag gaat ie toevallig wel weer een keertje mee...
voor de echos wel maar naar de vk niet vinden we allebei niet zo nodig hij gaat wel mee dadelijk naar een les met zwangerschapsyoga mag hij mee puffen haha maar hij doet het graag
Bij mijn eerste is hij denk ik 6 keer meegeweest. Nu is hij met de echo's alleen meegeweest. Ik zit daar nooit langer dan 5 min binnen. Na de routine controle en het hartje sta ik weer buiten. Als ik hem echter vraag om mee te gaan dan doet hij dat meteen! Vooral in de laatste weken zal hij wel meegaan omdat we dan ook extra echo's moeten enz.
Yep die van mij gaat ook altijd mee. Maar onze vk-praktijk heeft ook sávonds spreekuur dus dat maakt t wat makkelijker.
Mijn man gaat ook vaak mee: in ieder geval met alle echo's en de eerste keer dat we het hartje konden horen, en als er andere onderzoeken moeten plaatsvinden. Naar de reguliere controles gaat hij alleen mee als hij het kan redden met zijn werk. En hij gaat mee naar de partnerlessen van zwangerschapsyoga, leuk hoor! Inderdaad: zo heeft hij ook het gevoel dat de zwangerschap van ons tweeën is in plaats van van mij alleen. Groetjes, Wendy
Hij gaat alleen mee als er een echo of iets anders "belangrijks" gedaan wordt. Naar de "10 minuten (wegen, buik voelen etc.) afspraken" gaat hij niet mee. Hoeft ook niet voor mij. Mona
Mijn vriend gaat lang niet altijd mee. Alleen bij bijzondere dingen (echo bijv.) of wanneer hij vakantie heeft. Ik vind het ook echt niet nodig hoor, als ik met 10 minuten weer buiten sta. Nu ik vaker naar het ziekenhuis moet gaat hij daar wel altijd mee naar toe.
Helaas kan hij niet altijd vrijkrijgen/nemen! Dus naar de VK gaat hij niet mee. Maar naar de echo wel hoor! Dit wil hij absoluut niet missen