Alleen in het weekend ´s morgens voor de rest van de week ´s avonds voor het naar bed gaan. Meestal om de dag of ze moet van het spelen (dat is meestal zomers) echt vies zijn geworden.
Onze zoon moet altijd even wakker worden 's morgens. Hij ligt eerst in ons bed tv te kijken totdat ik aangekleed ben. Hij heeft er al zo'n hekel aan dat hij zoveel moet op de ochtend haha. Laatst zat hij onder de diarree. Dus toen moest hij wel onder de douche, maar dat was een ruzie!! Dus nee ik doe het lekker 's avonds wanneer we daar rustig de tijd voor hebben.
Hier savonds. Gewoon lekker voor het slapen gaan. Dan word hij door het warme bad nog wat moeier en dan lekker zijn bedje in.
(ben even druk geweest, dus moest alles even bijlezen). Wat fijn te horen dat ik dus geen uitzondering ben! Vind ik toch wel even fijn om te horen (lees: lezen), haha!
Er zijn vele die zeggen dat de kids s´avonds in bad gaan/douchen en ook iedere ochtend schoon ondergoed aankrijgen. Krijgen ze dan s´avonds schoon ondergoed aan na het douchen en dan s´ochtends ook weer?
voor mijn dochter naar de psz gaat gaat ze niet in bad hoor. Daar heb ik helemaal geen zin in/tijd voor. Plus dat mijn man vaak avonddiensten tot heel laat heeft en de douche is naast onze slaapkamer dus dan wordt ie wakker. Hier gaan ze zo een 3 keer per week in bad. Meestal s middags omdat ik niet werk.
mijn kids gaan no niet naar school maar wel naar de creche, ik doe ze elke avond in bad en sochtends dan ewoon schone kleren aan. sochtends in bad doen gaat em niet worden want dan moeten ze of veels te vroeg opstaan of we zijn veels te laat op de creche. als ze iets ouder zijn, rond een jaar of 4 wanneer ze wel echt naar school moeten dan wil ik ze wel elke ochtend in bad doen...vind ik gewoon frisser
Hier alleen 's avonds, ze heeft echt haar tijd nodig om te ontbijten enz. en om 6u opstaan zie ik echt niet zitten.
Dat doe ik voor mezelf ook, dus als mijn kinderen in de douche geweest zijn krijgen ze ook schoon ondergoed (nu nog een pamper) aan. Ook als de andere pamper nog niet zichtbaar vies is.
Hier duikt zoonlief bijna elke ochtend met papa onder de douche.. soms tot verveling van papa aan toe. Dochter gaat 3 x in de week in bad of onder de douche. Dat is voor haar zat. In de zomer wanneer er veel buitengespeeld wordt, elke dag. Schoonondergoed voor de nacht? Mijn kids slapen niet in ondergoed. ZOon slaapt helemaal naakt (tja, dat wil hij zelf maar hij heeft het ook snel erg warm) en dochter heeft alleen een luier en een pyjama aan. Overdag een romper. Deze gaat maximaal 2 dagen aan. Voor zoon elke dag een schone onderbroek en hemd maximaal 2 dagen.
Ja, op die dagen krijgen ze hier zowel 'smorgens als na het badderen/douchen (meestal eind van de middag, voordat we gaan eten) en schone onderbroek aan.
mijn zoontje gaat door de weeks 's avonds in bad, ook door het tijd gebrek in de ochtend en ik wil hem niet met natte haren mee naar buiten nemen. en hij speelt meestal wel zo'n half uur in bad. 's morgens was ik hem dan gewoon met een was hand en krijgt hij schonen kleren aan. in het weekend doe ik hem 's ochtends in bad. hij is daar ook gewend aan. hij weet nu ook als hij 's morgens in bad moet dan hoeft hij niet naar de kdv.
Om de dag door de weeks in bad of douche. Dit na het eten, lekker voor het slapen gaan. En in het weekend soms ook in de ochtend even onder de douche.
Hier gaan ze gewoon 2-3x per week in bad, s avonds. Tenzij ze zichtbaar vies zijn, dan vaker. Maar een kind stinkt niet naar zweet, dus hoeft deze ook niet af te spoelen s ochtends.
hier ook alleen 's avonds en om de dag. Ze zijn allebei gevoelig voor exceem en drogen te veel uit. Vaak doe ik de andere dag een kop en kont wasje en natuurlijk iedere dag een schone onderbroek
en 1x per dag schoon ondergoed vind ik genoeg hoor. ( als er remsporen inzitten natuurlijk wel meteen verwisselen hoor!)
Hier gaat ons meisje ook 's avonds onder de douche of in bad. Lekker schoon het bed in na een dag druk spelen en buiten ravotten. Wel zo fris vind ik. En om alle redenen die al genoemd zijn is het ook gewoon veel makkelijker. Ritueel voor het slapen gaan lekker rozig meer tijd lang haar droogt niet zo snel en hoeven we ons 's ochtends niet zo te haasten
Hier doen we de jongens 's avonds in bad, voor het slapen gaan. In het weekend af en toe 's morgens. Ze gaan wel iedere dag in bad, ik ben dol op frisse kids en van een dag spelen/school/kdv worden ze echt wel vies.
Hier ook niet hoor. 07.30 uur opstaan, aankleden en eten 08.00 uur tandenpoetsen 08.15 uur naar school.