Oh, het is geen eenmalige gebeurtenis... Dat blijft dus elke maand zo. Je zult moeten kiezen: of het vertellen, of hem elke keer niet meenemen. Wat vind je minder erg is dan de vraag? Ik zou een smoezen gaan verzinnen. Elke maand een smoes, die mensen zijn toch niet gek? Krijg je alleen maar spanningen van. Ik zou met mensen die je (man) zo na staan, wel open kaart spelen. Maar dat is persoonlijk.
Wat zegt je eigen gevoel. Hier was de iui vaak erg gevoelig, dus was blij dat manlief mijn hand vast hield en ik niet zelf terug hoefde te rijden. En het is inderdaad het stukje wat ik graag samen wil delen. Het zaad inleveren s'morgens en de fm's deed ik altijd alleen. Maar volg je gevoel en hoe vind je het zelf om daar alleen te liggen? Hier moest ik ook 15 min blijven liggen wachten voordat ik op mocht staan.
Ik heb ergens hoop dat het gewoon mag lukken. Wanneer het deze ronde niet lukt, zullen we het wel gaan vertellen, aangezien ik dan een LEO kijkoperatie krijg. Dus voor deze ronde nog een geheim en daarna maar verder kijken. Mijn vriendin weet wel van ons traject, zodat ik toch wat kan spuien. Bij onze eerste zwangerschap was iedereen op de hoogte, dus we zouden het gewoon heel leuk vinden wanneer het net als ieder ander een verrassing zou zijn. Ik ga morgen dus wel alleen, in de hoop dat het gewoon mag lukken. Zo niet, dan maar verder kijken de volgende ronde(s).
Ik heb een keer eerder een IUI gehad, maar dat was prima te doen. De 15 minuten alleen liggen is idd wat minder leuk, maar dan heb ik altijd nog m'n telefoon. We hebben besloten dat ik morgen alleen ga en voor de eventuele keren daarna kijken we weer verder. ws. dan toch maar vertellen.
niet naar de meting maar wel naar de iui poging. hij moet toch zijn zaad inleveren, dus moet daarvoor toch vrij nemen