Dan zijn wij ook ouderwets Ik heb er totaal geen behoefte aan. Ik ging nooit stappen en hij ook niet. Wij doen liever dingen samen, ik vind het raar als hij een avond in de week weg gaat. Hij heeft toch een gezin nu? Ik zie mezelf echt niet een avondje de kroeg in gaan.. voel me dan gelijk zo een ontaarde moeder
Wij zijn echt geen kleefstelletje hoor maar we vinden het gewoon gezelliger om met zijn tweetjes en nu met zijn drietjes wat te doen. De laatste keer dat ik 'weg' was was met een high tea nou ik voelde me vreselijk..
wij doen ook liever dingen samen, maar als hij graag wil stappen en ik heb echt geen zin, dan gaat hij toch. dan blijft hij voor mij meestal niet thuis, tenzij er echt iets met me aan de hand is ofzo. en ik voel me helemaal niet vreselijk als ik alleen weg ben.
Hij gaat eigenlijk altijd (nou ja altijd... zo vaak gaat hij niet uit) zonder mij en dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb helemaal geen zin om erbij te moeten hangen als hij met zijn vrienden ergens is. Dan ga ik alleen maar zitten chagrijnen omdat ik het niet gezellig vind en dat is voor niemand leuk, dus dan kan hij maar beter zonder mij gaan. Maar dat is één keer in de zoveel tijd, als hij eens per 2 maanden uitgaat is het vaak.
Vroeger gebeurde het heel vaak, nu is hij veranderd. Nu we een kleintje hebben gebeurt het zelden meer! We zijn beiden ook gewoon snel moe...als het 23 uur is, lopen wij al te gapen! En we besteden liever ons geld aan een dagje weg met de kleine.... Ik zou het ook niet leuk vinden als hij nu nog zo vaak alleen zou gaan stappen, je hebt nu toch andere verantwoordelijkheden. Want zelf ben ik er niet zo van....héééél af en toe!!!! Wel sneu dat zijn vrienden hem nu veel minder bellen. Hij heeft volgend weekend een vrijgezellenfeest want één van zijn beste vrienden gaat over 5 weken trouwen. Dangaat hij zaterdag weg en komt dan zondag thuis. Dat gun ik hem zeker wel, een leuk avondje! Dan mag hij lekker dronken worden, ik heb er dan toch geen last van. Een vriendin van mij laat haar kerel NERGENS heen gaan, terwijl ze vroeger elke dag uitgingen... Nu ze een kleintje hebben, mag hij ineens NIKS meer. Hij mist het heel erg en zou ook weleens weg willen met vrienden, maar dat mag hij echt niet! Ik vraag me serieus af hoe lang dat goed gaat......!
Dat snap ik nooit zo. Mijn vriend zou dat echt niet pikken hoor, als ik zeg dat hij niet MAG. Hij is volwassen en bepaald dat toch echt wel zelf. Ik kan het niet leuk vinden, maar dat is een ander verhaal
nee hier gebeurd dat niet. niet omdat hij niet mag maar omdat hij het niet wil. ik ben met koninginne dag wezen stappen.en ik heb het echt niet leuk gehad!ik vind het echt veel gezelliger met mijn vent erbij. tuurlijk een keer de stad in met vriendinnen etc dat is prima. maar echt stappen nee dankje dat doen we gewoon met zijn 2en.
Dit speelt bij ons ook wel erg mee. Wij liggen vaak om half 10 al uitgeput in bed omdat zoonlief meestal om half 6 alweer wakker is. Een avondje op stap betekent een heel aantal dagen bijkomen voordat we ons weer een beetje oke voelen... Ik zou best vaker op stap willen dan ik nu doe, maar dat trek ik simpelweg niet. In plaats daarvan ga ik regelmatig met vriendinnen uit eten, dan ben ik tenminste ook weer op tijd thuis.
mijn man gaat wel eens stappen, hij heeft sowieso 1x in de maand mannenavond met onze vriendengroep en dat houden ze of bij iemand thuis of in de kroeg en ik ga trouwens ook weleens zonder hem op stap.
Tot een paar maanden geleden ging hij 1x per week naar een kroeg zonder mij. Vondt/vind het geen probleem. Nu wil hij het liefst na zn werk en wisseldiensten gewoon lekker thuis zijn bij ons hihi. Maar als hij het weer zou willen zou ik het geen probleem vinden, vindt het wel lekker om ook wat voor mezelf te kunnen doen.