Gaat jullie partner iedere echo/controle mee?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door heppiedepeppie, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Mijn vriend gaat niet elke keer mee. Ik heb nu al 9 echo's gehad en 9 controles denk ik ( ben de tel kwijt hihi) maar hij kan niet elke keer vrij krijgen van zijn werk. Ik loop in het ziekenhuis dus de afspraken zijn gewoon overdag.

2. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Wel nee dat is niet raar.. ik zou hem er wel bij de belangrijke momenten bij willen hebben zoals bv de 20 echo. Als blijkt dat er dan iets niet goed is dan wil je niet alleen zijn zonder je man. Wij plannen alle controles altijd op de dag dat we allebei vrij zijn.. zo kan hij overal bij zijn maar ik weet ook wel dat dat puur luxe is.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hier gaat mijn vriend ook lang niet alle keren mee. Krijg ook om de 3-4 weken een echo. Hij is nu 1 keer mee geweest, met 10 weken. Komende week de 20 weken echo, en dan gaat hij weer mee. Vorige week is mijn schoonzusje mee geweest voor de gezelligheid, maar verder ga ik alleen (met zoonlief van 2 jaar dan). Heb er geen moeite mee eigenlijk. Vind het niet nodig dat mijn vriend iedere keer meegaat. Alleen als er wat bijzonders is, zoals de 20 weken echo. Maar ja, hier is het ook niet anders, ivm werk vriend.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn man gaat wel mee naar alle echo's, maar niet naar de gewone controles bij de vk. Dan moet hij vrij nemen voor die 10 minuutjes, beetje onzin vind ik dat :). Of hij moet toevallig vrij zijn, dan gaat hij wel mee.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

manlief gaat alleen mee als hij vrij heeft (en echos voor de 12 weken en 20 weken echo) komende afspraak word ik gestript dan zorgt hij ook dat hij vrij is, maarja heeft een eigen bedrijf dus kan dat ook wel plannen... rest van de afspraken ging de kleine dreumus met me mee :D

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij de eerste ging hij altijd mee, bij de 2de begon hij het al wat drukker te hebben met zijn werk en ging hij af en toe mee, bij de 3de is hij tot nu toe nog niet meegeweest, ik heb paar echo's gehad, maar hij zal heus wel een paar keer meegaan, dat verwacht ik ook van hem

Deel Deze Pagina