ooh ja nu zie ik het gefeliciteerd zo zag het er ook uit bij de echo van mn jongste ( niet waar ik nu zwanger van ben hoor maar die daarvoor )
Hallo , zo zag mijn echo er ook uit op 16 weken . Op 20 , 24 en 28 weken was dit 'piemeltje' toch verdwenen en zei de gynaecoloog dat het een meisje wordt.
Wat kun je dat dan snel zien zeg! Kan me voorstellen dat er met 3 streepjes meer twijfel zou zijn dan deze echo haha dit is wel overduidelijk, toch. Gefeliciteerd! Echt leuk ook voor de 2 jongens nog een broertje.
Nee nog niet hahaha ik hoop dat deze boy met barbies gaat spelen *snik* hahaha nee grapje hoor @Babd ja het is echt overduidelijk,hij schaamt zich er iedergeval niet voor @Apie thnxx
Joh doe je t gewoon jurkjes aan en laat zn haar groeien, niemand die t ziet! (even ter bescherming van mezelf voor alle gevoelige tenen die op een forum kunnen zitten, dat was dus een grapje he )
Oh... uuuhhhm.. Naja dan neem je er toch nog eentje bij? is t een knul heb je mooi een kwartetje en is t een meid kan je t jurkjes aandoen zonder schuldgevoel! whahahahaha