Manneke gebeten in arm op KDV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mirre, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach gossie halen we hem op vandaag zegt de leidster "niet schrikken, maar Dean is vanmiddag flink in z'n arm gebeten"....:(
    Ik vroeg nog hoe het kwam en of ie huilde, ze zei dat zowel hij als een ander meiske uit de dreumesgroep schijnbaar hetzelfde speeltje wilde hebben en eraan stonden te trekken. Het meiske heeft toen in z'n arm (2x!!) gebeten. Tandjes staan er diep in en het is al blauw/beurs aan t worden. Hij gaf alleen een kreet en ff-tjes huilen zeiden ze.
    Toen we thuiskwam deed ie z'n mouwtje omhoog en moesten zowel mama (ik) als papa er een kusje op geven.

Ik weet het kan gebeuren en het is geen halszaak, maat toch wilde ik het even kwijt hier.

Mirre

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ja dat is niet niks wat je hoort bij het ophalen. Inderdaad niet helemaal te voorkomen maar als moeder doet je het wat.

Ik hoorde van een collega dat de leidster haar kindje op schoot had en heeft laten vallen toen er een ander kindje in haar rug beet.
    Helaas een reactie die je niet wilt.

Hoop dat je zoontje er niets aan overhoudt en dat het snel weg trekt.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    awww wat sneu voor je ventje! geeft hem er maar een dikke kus op!
    hoop dat t niet vaker gebeurd!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pfff vervelend hoor!
    mijn nichtje kwam een periode wel vaker met bijtplekken thuis van een bijtgraag kindje(alleen moest ze dat zelf ontdekken op rug in buik arm.
    toen had mijn nichtje een keer een kindje gebeten(wat natuurlijk ook niet mag)en was de leidster op een beetje rottige manier tegen mijn schoonzus te keer gegaan.
    mijn schoonzus was zo boos....dat het niet leuk is en niet mag dat weet iedereen.
    maar er normaal over praten moet kunnen.
    de leidster deed haast of mijn schoonzus en broer thuis ook bijten in de opvoeding meegaven.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat sneu!

Ging het kdv er wel goed mee om? Bedoel kindje die beet gestrafd?

Wel verkeerd gepost trouwens :p

Deel Deze Pagina