Hallo, mischien dat ik nog een beetje vroeg ben maar heb toch de een vraag omdat ik me erg onzeker voel. Ik heb ong een maand geleden een miskraam gehad met 11 weken van een leeg vruchtzakje, ik heb het op een natuurlijke manier laten komen en na elke weer op controle is mijn baarmoeder 'schoon' heb hiernaa nog 2a3 dagen lichte bloedingen gehad. nadat dit was gestopt hebben we weer gevreeën. ik ben hierna niet meer ongi geweest of onregelmatig, heb ook geen symptomen waar ik bij de 1e x erg extreem last van had. heb nog geen testje gedaan,, dat ga ik morgen doen. moet ik nog even wachten of is het verstandig om de huisarts te bellen?
Je lichaam kan wat van slag zijn na een miskraam. Daardoor kan je eerste menstruatie langer op zich laten wachten en ook anders verlopen. Een testje kan nooit geen kwaad maar het kan zijn dat je nog zwangerschapshormonen hebt waardoor je nog positief test. Bij mijn vorige ma duurde het best lang voor ik een witte test had en voor ik de eerste menstruatie kreeg.
De eerste menstruatie na de miskraam was bij mij na precies 42 dagen. Normaal gesproken is mijn cyclus wel korter. Het kan best zijn dat het nog wat langer duurt dan normaal. Heb je al wel een keer een negatieve test gehad na je mk? Dan weet je zeker dat wanneer je nu positief test het van een nieuwe is, zoals hierboven al gezegd is n Succes!
Mijn miskraam is morgen 5 weken geleden, ik wacht ook nog steeds op mn ongi.. alleen me zwangerschapstesten zijn nog niet negatief geweest, zie nog steeds een duidelijke streep. Heb je wel eerder een testje gedaan of het hormoon helemaal uit je lichaam is? Anders als je straks weer een testje doet weet je niet of het nog van je miskraam is..
Nee dat heb ik niet gedaan is me ook niet gezegt omdat te doen. Ik had wel hele erge zwangerschapsympthomen nadat ik al gelijk een week over tijd was. pijnlijke borsten, misselijkheid, vermoeid, veel eetlust, veel na de wc. dit heb ik nog steeds niet. heb nog geen test gedaan was het vergeten. doe ik anders strax wel even als k weer na de wc moet
Ja, zou ik even doen maar je weet nog niet zeker dus als ie wel positief is of dit komt door de mk of een nieuwe zwangerschap.. maar dan kan je een paar dagen later wel weer testen en dan kijken of het streepje juist donkerder of lichter is geworden
Heb net getest, en het is duidelijk negatief. Dus zwanger ben ik niet, dus nog maar even wachten op de ongi
Dan weet je in ieder geval dat als je wel positief test volgende keer het echt komt van Eem nieuwe zwangerschap en niet meer van de miskraam! Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen!
Hoi TigerAngel, Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel jammer vind dat er een leeg vruchtzakje is geconstateerd. Weet maar al te goed hoe dat voelt. Mij overkwam hetzelfde begin februari 2015...maar wel met een kortere termijn, met ongeveer 6,5 week. Maar blijft hoe dan ook rot! Wel heel goed dat je regelmatig gecontroleerd bent dat de BM schoon is, en ''gelukkig'' dat alles op natuurlijke weg is losgekomen. Is altijd beter dan met medicatie. Bij mij is het ook vanzelf los gekomen. 1 x een controle gehad (twee weken nadat het bloeden begon, dat duurde ongeveer 1,5 week van begin tot eind) en alles was schoon en er was toen zelfs alweer follikelgroei te zien. Vandaag eerste menstruatiedag, cyclus na miskraam is bij mij 37 dagen geworden, iets langer dan gebruikelijk (33 dagen). Het HCG daalde bij mij heel snel, ik heb getest kort nadat bloeden gestopt was en toen was de teststreep al praktisch niet meer te zien. Hopelijk heb je binnenkort alsnog succes en blijft het kindje lekker bij je plakken!
Ik heb een curretage gehad, was zes weken daarna weer ongesteld. Je lichaam heeft even tijd nodig om weer te herstellen, maar helaas valt daar op wachten niet altijd mee
Ja het is erg vervelend, want dit was/is onze eerste Maargoed heb mijn gedachtes gezet op, het had beter zo kunnen zijn dan dat er wel een kindje/embryo ingroeide en het hartje van is gestopt dan was de klap harder geweest.. ik heb nadat we wisten dat het een leeg vruchtzakje was 3a4 inwendige echos gehad. ook heb ik gisteren een testje gedaan en het gaf duidelijk negatief aan met een witte vlakje, dus de hccg hormonen zijn eruit, als ik mijn normale cyclus heb dan ben ik het altijd rond de 15e van de maand.
Wist niet dat k zo blij zou zijn als ik ongesteld zou worden. Eindelijk vandaag behoorlijk hevig begonnen. voor de miskraam was ik altijd de 15e van de maand ongesteld. ben op de 15e mijn vruchtzakje verloren en nu dus eindelijk, wachte toch het afgelopen is en kunnen we eindelijk verder