ik wnes je heeeeel veel sterkte. want als er iets is wat je niet wilt. is dat de dierbaarste in je leven verdriet hebben. heel veel sterkte
Gelukkig dat het beter gaat...hoop dat hij snel helemaal opknapt en dat hij weer lekker naar huis mag.. sterkte xxx
Hallo Denise, Ik voel ontzettend met je mee, heb ef hard zitten janken toen ik je berichtje las. Mijn vader is al ruim 20 jaar hartpatient en daar hebben we ook al het een en ander mee meegemaakt. Maar hij sloeg zich er steeds weer doorheen. Drie dagen na de geboorte van Yuri vorig jaar werd ie ineens weer opgenomen, wederom een klein infarct. Het ging toen heel slecht, ik was echt bang dat we hem kwijt waren. Maar hij werd gedotterd en wederom herstelde hij zich goed. En nu heeft ie eind juli een herseninfarct gehad... hij is nu aan het revalideren, maar heeft een ernstige vorm van afasie. Voor iemand die zo communicatief is/was als mijn vader, had hem niets ergers kunnen treffen. Het is intens zwaar: voor mijn vader, die zich weliswaar niet goed meer kan uitdrukken, maar die heel goed beseft wat er aan de hand is, maar ook voor mijn moeder, die er een hoop extra zorg bij heeft gekregen. En door alle stress heeft mijn vader dus ook weer hartklachten gekregen... iedere keer dat de telefoon gaat ben ik bang dat het slecht nieuws is. Ik hoop oprecht voor jullie dat het niets ernstigs blijkt te zijn en dat het allemaal snel weer een beetje in orde is met je pa. Liefs, Lia
denise wat goed dat het wat beter gaat en leuk dat je lieve mag meenemen! lia wat heftig jij ook sterkte!
Lieve Denise, Mijn moeder is ook zwaar hartpatient, en 1 keer in het jaar is het hier ook wel raak! Ik weet precies wat je nu doormaakt, en hoe verschrikkelijk vermoeiend en slopend dit soort dagen kunnen zijn. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk mag je vader snel weer naar huis! Gelukkig gaat het nu een stukje beter met hem. Liefs Minya.