hoi hoi vroeg me af wat jullie partner aan het doen is terwijl jullie al die uren op het forum zitten. De mijne zit meestal voor de tv, maar is nu met mijn broertje aan het vissen.
Fotograferen bij de SkateJam in Delft. Is ie voor gevraagd. Streetskaten is zijn grootste hobby en op 2 komt fotograferen
Ook forummen maar dan op een mountainbike forum. Nu zitten we gezellig samen te eten. Hij gaat straks zn fiets klaarmaken: morgen 100 km fietsen.
Zo verslaafd dat je tijdens het eten nog op het forum zit Heb vanochtend ook mijn broodje achter de pc op hoor
Mijne is op dit moment eten bij zijn moeder (het is ramadan). Hij werkt heel veel, sport (voetbal) daarnaast heel veel en als hij thuis is en ik ben op t forum dan kijkt hij tv of speelt op zijn ps2 (of zeurt wanneer ik klaar ben haha)
de mijne is aan het buurten buiten verder gaat hij altijd op zijn gitaar spelen als ik hier ben, echt gezellie met live-muziek op de achtergrond
wij zaten net lekker voor de tv nu is hij zijn zoontje naar bed aan het brengen en ik ff aan het kijken op mijn verslaving....