lieve Josien heel erg veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat t allemaal wel zal werken,maar het is zwaar kl*te dat het op deze manier moet. meis ik denk aan je en zal ook een kaarsje voor je branden. dikke knuffel en liefs nathalie mama van Bodine*
Lieve Josien, Jeetje meid het zit echt niet mee. Onvoorstelbaar toch dat wat zo mooi had moeten worden zo'n hel wordt! Ik wil jou en je man heel erg veel kracht en sterkte wensen!
Lieve Josien, Wat vreselijk dat je dit ook nog moet doorstaan. Zeker na alles wat je al hebt meegemaakt. Zorg dat je de tijd neemt om het allemaal te verwerken en een plaats te kunnen geven. Ik wil je alle sterkte wensen voor de komende tijd. Geef de moed niet op. Ook voor je man. Ik denk aan jullie. Liefs Marielle
Ach Josien toch, wat verschrikkelijk verdrietig. Ik wens je heel veel sterkte meid. Ondanks dat dit het allerlaatste is wat je wilde, probeer je toch taai te houden hoor!
Hoi lieve Josien, Vind het heel erg voor jullie, wat jullie moeten doorstaan. Kan me zo voorstellen dat je die medicijnen niet wil, oneerlijk is het dat je ze nu toch moet nemen. Wens jullie veel kracht en sterkte toe samen. Liefs.