Hallo allemaal, Zijn er dames die ervaring hebben met IUI in de eigen cyclus + Pregnyl? Zouden jullie me dan kunnen vertellen wat ik nu het beste kan doen? Eigenlijk zou ik morgen een derde follikelmeting hebben. Die gaat door maar vanochtend had ik een positieve ovulatietest. Ik had gisteren besloten daar weer mee te beginnen in de hoop een beetje controle te krijgen, maar dit brengt juist meer onrust met zich mee. Gaat de IUI wel door? Komt mijn eisprong nu niet een dag te vroeg? Wat is wijsheid, vandaag nog even 'klussen' of wachten tot morgen? Anders zit je weer met die verplichte onthouding. Ik kan vanavond de Pregnyl spuiten en dan hopen dat de inseminatie morgen door kan gaan, maar dat durf ik niet zonder enig overleg met de kliniek. Ik wacht maar af tot morgen en neem de Pregnyl maar mee. Dan kan ik die ter plekke spuiten en dan hopen dat er nog een inseminatie plaats kan vinden. Dat.lijkt me het handigst, maar ik hoop dat het dan niet te laat is.. Op cyclusdag 7 had ik ook al een smiley en dus een positieve ovulatietest en vandaag op cyclusdag 19 weer.. Dat vind ik toch ook maar gek.. En als ik dan toch ongesteld wordt, dan is dat ook over 10 dagen al.. Want over het algemeen wel regelmatig.. dan is mijn lf toch ook kort? Veel vragen dus.. alvast bedankt voor al jullie advies!
hii snap dat je nu twijfelt. raar dat je voor se 2de x al positieve lh test hebt. ik zou denk k wachten wat ze morgen zeggen. je hoeft namelijk niet perse pregnyl te spuiten... ofja waarvoor spuit je t? ik heb 13 iuis in eigen cyclus gedaan en 2x met pregnyl omdat ik toen onder controle bleef die hele cyclussen met echos. anders gewoon iui gehad zonder hormonen. 10 dagen na ei ongesteld worden is idd korte lf. misschien moet je even overleggen of je daar dan okk niet wat vokr moet krijgen?