Nieuwe club

Discussion in 'MMM clubs' started by wens86, Jul 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Hoi,

Ik heb in Mei een club opgericht voor de PCOS-ers zonder klachten .
    Hier kun je met andere meiden/vrouwen kletsen en verhalen uitwisselen en steun vinden bij elkaar ook eventueel tips uitwisselen.
    Ik heb gemerkt dat het mij allemaal heel erg zwaar valt vooral ook de MMM en hoop zo met anderen in contact te komen die dit ook ervaren en misschien zelfs wel vriendinnen eraan over hou.

Dus heb jij ook behoefte aan je verhaal kwijt kunnen en steun te ervaren ben je van harte welkom!!

Je kan de club via mijn profiel vinden ik hoop je te zien en te spreken.

Liefs wens86

P.S. ik ben een tijdje niet online geweest om proberen te ontspannen en zo min mogelijk met de kinderwens bezig te zijn dus vandaar dat er 2 maanden tussen zit maar helaas heeft het niet geholpen en dus ben ik weer volop terug op het forum voor steun en hoop hier misschien ook wel vriendinnen aan over te houden

2. wens86

wens86 Actief lid

Apr 22, 2015
    479
    1
    0
    Ik heb deze club oa opgericht omdat ik op zoek ben naar lotgenoten

Zal gelijk kort iets over mezelf vertellen

Ik ben wens86 29 jaar en wij zijn bezig voor ons 1e zo gewenste wondertje.
    In okt 2013 ben ik gestopt met de pil, maar omdat mijn ongi elke keer lang uitbleef zijn we uiteindelijk naar de HA gestapt die verwees ons door naar de gyno daar kwamen we na een echo al achter dat ik PCOS heb en een bloedonderzoek bevestigde dit.
    Natuurlijk is ook gelijk het zaad van mijn verloofde getest en daar was niks mis mee dat was allemaal goed.
    In januari 2015 ben ik begonnen met clomid 50 helaas heeft dat nog steeds niet tot een zwangerschap geleid en krijgen we nu weer allemaal onderzoeken om te kijken of mijn eileiders wel open zijn als die open zijn dan gaan we het vervologtraject in en dan ligt het eraan waar we voor geloot worden of we IUI krijgen of niet en of ik Clomid moet blijven slikken of dat ik gonadotrofines moet spuiten.

Dus erg spannend allemaal hier en een extra onzekere periode voor ons.
    We zitten nu in ronde 6 van MMM en mijn NOD is komende donderdag 23 juli we hopen dat al die onderzoeken verder niet nodig zijn en horen woensdag al de uitslag van mijn bloedtest waarvan we hopen dat die goed is anders hoeft dat onderzoek van mijn eileiders al niet meer door te gaan laat staan dat ik dan zwanger kan zijn want dan zitten mijn eileiders dicht (als ik het goed heb begrepen tenminste)

Mocht je PCOS lotgenoten zoeken en herken je je een beetje in mijn verhaal meld je dan gerust aan voor mijn club iedereen is welkom :)

Share This Page