Eigenlijk gaat mijn vriend altijd met onze zoon. Ik ben al een tijd niet meer geweest, alleen een paar weken geleden op het inloopspreekuur voor wegen/meten. De 'gewone' afspraken doet mijn vriend altijd op z'n vrije dinsdag. Het gaat hartstikke goed met onze zoon, anders zou ik wel meegaan.
Wij gaan altijd samen naar het CB. Dit komt ook mede doordat wij een tweeling hebben en het alleen naar het CB gaan vond ik niet handig.
In het begin ging ie nog wel eens mee, maar nu plan ik CB bezoekjes vrijwel altijd op mijn vrije dag. En soms op zijn vrije dag, en dan ga ik dus niet mee.
Wij zijn geloof ik 1x samen gegaan. Maar normaal gesproken gaat één van ons twee. In het bein ging ik altijd (want zwangerschapsverlof en dus toch alle tijd.) Nu plannen we het een beetje om en om. Het is zo verschrikkelijk zonde van je tijd, vind ik. Voordat je een keer aan de beurt bent zit je hier al minstens 20 minuten te wachten. En ze vertellen inderdaad nooit iets wat nieuw voor me is. --- Edit: als ik jouw laatste post zo lees, Sunny, denk ik dat jouw werkelijke vraag helemaal niets met het cb te maken heeft, maar met een heleboel andere irritaties! Heb je je man daarover wel eens aangesproken? En doe je er dan ook wat mee? Of ga je dan toch maar weer braaf met hem mee naar de supermarkt?
Ik geloof dat mijn man alleen de eerste keer met mijn dochter is meegegaan en hij is een keer met mijn dochter gegaan toen ik net bevallen was van mijn zoontje, was nog in de kraamweek namelijk. Maar verder niet hoor. Dan moet hij speciaal vrij nemen voor een bezoekje aan het cb. Vinden we beiden echt niet nodig.
mijn schoonmoeder gaat altijd mee ik heb mijn vriend eigenlijk nog nooit officieel meegevraagd...alleen de eerste keer. ik denk ook dat ik meer aan mijn schoonmoeder heb omdat hij zijn spuitjes krijgt, daar kunnen mijn vriend en ik allebei niet tegen en mijn schoonmoeder is een echte bikkel dus die houdt Max dan vast. ik wil hem wel zelf troosten als het voorbij is!
jawel tubb was gewoon eens nieuwschierig hoeveel mannen er daadwerkelijk mee gaan naar zo'n dingen als cb. Meestal als ik ga zijn er wel bijna allemaal stelletjes dus daarom ben ik er toch verbaasd over hoeveel mensen alleen gaan. en ja gisteren wou ik gewoon dat die mee ging ja, en nee effe antwoord op je vraag ik ga niet altijd braaf mee naar de supermarkt. maar ik reageerde zo omdat ik een antwoord kreeg dat ik waarschijnlijk nooit iets ergs heb mee gemaakt met mijn kinderen, dat heb ik wel helaas, en ik blijf inderdaad van mening dat vaders ook best kunnen gaan met hun kinderen of mee gaan en ik had het niet over een hele dag vrij te nemen over 15 minuten in mijn geval. Want zelf ga ik hiervoor ook geen dag vrij nemen! verplaats ik gewoon de afspraak hoor.
Mijn man is geloof ik nog nooit mee geweest. Misschien de allereerste keer met de oudste, maar met de jongste nog nooit. Met de jongste gingen we wel samen naar de kinderarts, dat dan weer wel. Daar nam hij wel vrij voor.
Hier gaat m'n man ook mee hoor, hij hoeft niet van mij, maar hij wil het zelf graag. Hij werkt dan gewoon een dagje thuis en werkt dan een uurtje langer door of neemt een uurtje op.
Als we beiden vrij zijn gaan we samen maar ik ga wel alleen en de volgende afspraak heb ik op een papadag gemaakt. Hier kunnen we alleen op maandag en donderdag terecht bij het cb als we de naar de arts moeten. Ik heb er zelf trouwens nog nooit een partner bij gezien maar ik vind het iets waar je beiden heen moet gaan. Ook goed voor de papa om eens te zien hoe dat gaat!
dat kan je toch niet maken, je moet er ook voor hem zijn tijdens vind ik hoor dan tel je gewoon even zelf niet mee... wat heb je nou aan je moeder als je ze niet wilt vasthouden tijdens iets engs? KOM OP meid dit kun je wel, juist VOOR je kindje moet je sterk zijn en kan je alles wat je maar wil! Je bent veel sterker dan jezelf denkt hoor *knuf*
Mijn vriend is nog nooit meegeweest naar het CB. 'normale' doktersbezoeken doe ik eigenlijk altijd, alleen bij spoeddingen zijn we tot nu toe samen gegaan. Ik wil er graag naartoe, zou het niet willen missen en maak de afspraken dus wanneer het mij uitkomt. Vriend vindt het niet zo boeiend, en hij gaat dus niet. Ik vind het totaal niet jammer dat hij nog nooit is meegeweest naar het CB. Als hij niet het idee heeft dat hij er wat aan mist, dan hoef ik dat ook niet te hebben. Ik vertel het 'm wel waar we het over gehad hebben.
Ik ga altijd alleen, mijn werk is flexibeler dan mijn mans werk dus is het logisch dat ik ervoor vrij neem. Samen gaan is zonde van onze vakantiedagen! Dan doe ik liever iets leukers samen dan zo'n suf CB bezoekje