gaat partner altijd mee naar consultatiebureau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunny03, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mijn man is nu 2 keer geweest, 1 keer ging hij alleen toen was hij vrij en moest ik werken en de andere keer waren we beide tegelijk vrij.
    Maar anders ga ik gewoon alleen met de kleine, vind het geen probleem hoor.

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Nee, echt niet. We plannen de CB afspraken op 1 van onze mamma/pappa dagen en afhankelijk van welke dag het is gaat mijn man of ik. Maar met z'n tweetjes, echt niet. Ik zie trouwens ook nooit stelletjes.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn man gaat nooit mee, hij moet gewoon werken en ik vind het niet nodig dat hij vrij neemt om mee te gaan. Moet zeggen dat ik vrij weinig mannen zie daar op het cb.

Mijn dochtertje en ik redden ons prima saampjes. :D

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Trouwens ook niet voor afspraken in het zkh of met de HA. Dan houden we geen vrije dagen meer over ;)

5. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Alleen als hij vrij is. Maar als hij vrij is werk ik dan vaak dus gaat hij zonder mij.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee mijn man gaat eigenlijk nooit mee, of hij moet toevallig vrij zijn, dan wel. Maar verder ga ik altijd alleen. Vind het ook wel prima. Het is toch voornamelijk wachten. En inderdaad ook niet voor afspraken met de HA of KA (of er moet iets heel bijzonders zijn natuurlijk)

7. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    M'n vriend is nog nooit meegegaan naar het CB, ik vind het ook niet erg. Het lijkt me weleens leuk om met z'n 2tjes te gaan, maar het hoeft niet.

Ik vind het altijd zo leuk als kindjes met hun papa komen. Het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, maar meestal zie je toch moeders met hun kindje. Ik vind het wel grappig:)

8. cherish

cherish Lid

29 aug 2010
    26
    0
    0
    Papendrecht
    Mijn man gaat altijd met de kleine naar het cb. Bij ons zitten ze op maandag op een locatie in de buurt en dan ben ik naar school. Anders moeten we naar het centrum en voor die paar minuten hoef ik niet perse mee. Dat kan m'n man wel alleen;)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Alleen de eerste keer is die mee geweest.
    Maar verder niet.

Hoeft van mij ook niet, zo boeiend is het niet en als er geprikt moet worden wil ze toch alleen maar mama.

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    nee eigenlijk nooit

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

compleet mee eens, het draagt ook niets bij, het gaat alleen van je vrije dagen af die kan je wel beter besteden dan een saai CB bezoekje waar ze je niet echt iets nuttigs kunnen vertellen behalve lengte en gewicht noteren ;) even prikje en klaar is kees.

Kijk als mn man toevallig thuis zou zijn kan ie natuurlijk wel mee maar vrij nemen ervoor zou ik nooit doen...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn andere 2 jongsten gaan juist graag mee naar het cb, lekker spelen, thee en koekjes bietsen, liedjes zingen en dansen ;)

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Soms gaat ie mee,maar hij hoeft er geen vrije dagen ofzo voor in te leveren anders zou het niet hoeven.
    Vind het wel leuk en fijn als ie mee gaat,zeker de laatste keer toen Syl vaccinatie kreeg,hij mag dat ook wel es meemaken dat ons ventje het ff moeiijk heeft.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij de 1e is hij met regelmaat mee geweest. Vooral die 1e paar keren zijn leuk. Daarna niet meer.
    Met de 2e is ook de 1e paar keer mee geweest, en nu ook niet meer.

Ik ( en hij ) vond het altijd wel leuk om mee te gaan, ook met de prikjes is het makkelijk dat er iemand mee is. Maar echt noodzakelijk is het niet.

15. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Nee nog nooit meegeweest,hij werkt altijd en ik vind het pure onzin om daar vrij voor te nemen.

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja hier ook, ik laat ze meehelpen met uitkleden ze zijn daar kinderen gewend dus dat scheelt ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh ja, dat is ook leuk idd, maar die van mij zijn dus al binnen voor ik uberhaupt de kinderwagen heb gestald en zitten dan al lekker te spelen in de huiskamer... komen ff kijken als ze in de weegschaal ligt en spelen dan weer verder.

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Mijn man gaat altijd mee.Ook met onze oudere 4 kids is hij altijd mee
    gegaan.Hij wilt zelf en ik vind het wel gezellig.:)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij zijn tot nu toe altijd samen geweest.
    Maar dat komt doordat mijn man van 05.00 t/m 13.00 werkt.
    Om 14.00 is hij thuis en dan plannen we de CB bezoekjes na 14.00.
    Hij vind het erg leuk om mee te gaan.

20. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    nee, hij gaat niet mee.
    Hij hoeft voor mij niet speciaal en dag vrij te nemen voor dat half uurtje.
    Kan hij beter vrij nemen om samen iets LEUKS te gaan doen!!

Deel Deze Pagina