gaat partner altijd mee naar consultatiebureau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunny03, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

eens, ik zie het ook zo ;)

2. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Is hier trouwens ook zo

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier hetzelfde hoor. Allemaal goed bedoelde raad die ze geven, maar als moeder voel je het soms toch beter aan. Ik luister er wel naar (lijk altijd heel geïnteresseerd als ik daar zit), maar denk het mijn ervan ;)

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja zo ben ik ook, prikjes en de groei in de gaten houden maar verder niet echt boeiend, ik wil juist dat ze zich niet teveel ermee bemoeien en ik heb ze ooit 1 keer wat gevraagd te doen en dat konden ze niet, ohnee wacht 2 keer, een verwijzing voor de fysio heb ik ook 6 maanden op kunnen wachten.. Dus ALS ze dan eindelijk wat eens KUNNEN doen dan doen ze het niet echt :p nee ik hoor ze aan en gebruik wat ik wil en wat ik niets vind gebruik ik niet.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nu zeg je eigenlijk weer dat die andere papa's het wel interessant vinden. Misschien vinden die andere papa's het ook interessant ,maar kunnen ze onmogelijk vrij vragen?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Soms sta je na 5 minuten alweer buiten

Zonde om daar vrij voor te nemen

Maar goed, bij mijn man ligt het helemaal anders. Die werkt veel in het buitenland.. dan wordt het een stuk lastiger :D

Ik vlieg even terug voor het CB :p

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dan houdt het toch op? Als mijn man niet vrij kan krijgen, dan gaat hij niet mee.

8. Triskele

haha ik lig dubbel hier, zie ons al zitten aan een tafeltje met onze kinderen met hem aan de andere kant van de tafel :p

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

TSSSSSSSSSSS, doet hij dat niet even voor jullie?! Werkelijkwaaaaar, bjusterbaarlik.

10. Triskele

Ik snap werkelijk niet dat ie dat niet gewoon even kan doen :p

*GRAPJE*

11. Skye

Skye Niet meer actief

Hier een man met onregelmatige werktijden. Als het zo uitkomt dat hij toevallig vrij is, dan gaat hij wel mee. Als ie moet werken jammer dan. Maar onze dochter moet bijvoorbeeld elk jaar voor controle naar de oogarts (gewoon voor alle zekerheid) en die afspraak plannen we dan gewoon op een uur dag dat hij vrij is, want dan wilt hij wel graag mee en ik wil ook dat hij dan meegaat, maar voor een cb bezoekje.......echt niet dat hij daar vrij voor neemt

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    @Triskele
    :D

Nee vind het ook zo stom van hem.

13. tulip

tulip Niet meer actief

haha lijkt mij een oplossing toch?? Mijn kennis over de ontwikkeling van baby's en peuters is beter up to date dan die van het cb hoor, weet niet wat die voor opleiding gedaan hebben, maar de mijne was uitgebreider iig.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mijn man gaat eigenlijk altijd mee. Ging ook mee naar alle bezoeken aan de vk. Vind ik ook wel fijn. Gaat om ONS kindje.
    Maar is me wel opgevallen dat wij eigenlijk altijd de enige zijn die met z'n tweeën komen.

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Je begrijpt niet wat ik bedoel :)

Jij zegt: dat er lacherig wordt gedaan als er papa's wel mee gaan. Dat die papa's het dus interessant vinden om mee te gaan en die andere niet. Dat is natuurlijk onzin, als papa het niet nodig vind om mee te gaan ,of niet mee kan gaan wil dat natuurlijk niet zeggen dat de papa de informatie niet interessant vind :)

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Als ie kan gaat ie mee, zoniet ga ik met mn moeder:)

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

altijd.

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik quot jezelf even:

daarmee impliceer je toch echt dat een vader die niet meegaat het allemaal niks kan bommen.
    En daarbij, het cb kan mij dus niks bommen, maar goed ik mag volgende week donderdag weer.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

weet je ik ben helemaal erg................ ik vergeet zelf vaak nog wel die afspraken. sta ik in de keuken zie ik ineens dat ik over een half uur bij het cb moet zijn... slechte moeder ben ik he

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat ging over een reactie van iemand anders die zei dat haar man het niet interessant vond, duh.:)

Deel Deze Pagina