gaat partner altijd mee naar consultatiebureau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunny03, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Als hij vrij is gaat hij mee, anders niet. T stelt toch nooit echt iets voor vind ik..

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn man ging altijd mee, maar die was altijd op maandag vrij en maakten dus altijd een afspraak voor de maandagen, tegenwoordig gaat hij niet meer mee, maar goed hoef pas over ruim1,5jt terug te komen

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier gaat hij altijd. We hebben altijd op woensdag de afspraken en dat is zijn vrije dag. Ik ga mee als ik vrij ben of avonddienst heb, gezien de afspraken altijd in de ochtend zijn.

4. Dana

Dana Niet meer actief

hahaha :D

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

is mij regelmatig gebeurd, ook wel eens compleet vergeten, of pas 15 minuten na de afspraak ofzo, gelukkig zit CB hier inmiddeld maar 1 straat verder dus vaak mag ik alsnog wel even komen (zit ik daar me diep te schamen :) :p )

Ik zie eigenlijk amper papa's bij het CB, zal ook schelen dat in deze wijk veel thuisblijfmama's zijn...., ik weet niet?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou hier op het cb dus alle mannen juist wel mee.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier zie ik ook vaak de mannen wel mee.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar dat ik bij het cb moest zijn denk ik 2 keer een man gezien!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier gaat mn man nooit mee naar het CB.
    hij is altijd aan het werk en vinden het niet nodig dat hij daar een vrije dag voor opneemt!

vind het zelf weinig voorstellen op het cb... wel leuk om ff heen te gaan.. maar verder weinig bijzonders!
    zie ook een enkele keer een man

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn man gaat ook niet mee....ook niet als hij wel vrij heeft.
    Meestal blijft hij dan thuis bij de andere 2 ;)
    Ook ziekenhuis afspraken gaat hij niet mee of hij moet toevallig vrij hebben dan wel, maar hij vraagt zich er geen vrij voor.
    Toen mijn zoontje de amandelen eruit kreeg is hij wel meegeweest (alleen bij de ingreep niet bij de controles).
    Mijn dochtertje heeft 2 wkn geleden buisjes in de oortjes gekregen. Toen moest hij ook werken. Heeft hij zich ook geen vrij voor gevraagd. Hij is wel tijdens het wachten even langs gekomen tot ze onder narcose was (werk in het zh) en na de ingreep hebben mijn dochtertje en ik samen op hem gewacht tot hij klaar was met werken en we samen naar huis konden.
    Soms baal ik er wel van dat ik wéér alleen moet gaan, maar vind het ook zonde van de vrije uren...kan hij beter opnemen op een dag dat we samen iets leuks kunnen gaan doen. ;)
    CB overigens vind ik niet erg dat hij niet mee gaat...hij is wel eens ooit mee geweest als hij toevalig vrij had, maar die keren zijn op 1 hand te tellen :D

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

als hij toevallig vrij is wel.. maar hij gaat er geen vrij voor nemen ofzo...

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn dochter van 4 wil altijd mee. Ze vindt het altijd erg leuk ( vroeger ook) en wil haar broertje steunen als die een prikje krijgt.

Ik vind het wel makkelijk haar erbij. Kan ze helpen afleiden als meneer geen zin heeft.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als mijn man toevallig thuis is gaan wij met zijn allen. Meestal maken we ons afspraak op een avond, lopend is het een beetje ver en met dit weer geen zin om te lopen. Maar andrs neemt ie geen speciaal vrij hoor. Is niet nodig..

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn man gaat nooit mee, hij is er zelfs nog nooit binnen geweest!

Ik heb hem er ook niet voor nodig. Als het toevallig op zn vrije dag zou vallen zou hij wel gaan hoor, maar ik ben qua werk veel flexibeler dan hij en vrij vragen ervoor vind ik zonde.

MAAR.... misschien een beetje offtopic hoor, maar heb binnenkort een afspraak met mn dan 3 jarige zoontje en mn dan 6 maanden oude dochtertje. Zit ernstig te twijfelen of ik mn man niet mee zou vragen ( hij moet daar dan dus wel een uur vrij voor vragen...) maar ik heb nogal een drukke peuter die waarschijnlijk vermaakt dient te worden en een baby die wrs dan ook nog veel slaap nodig heeft en ongetwijfeld er doorheen gaat zitten daar ( loop ook altijd uit...zucht...) dus handen te kort... hoe lossen jullie zoiets op??

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier zie ik ook altijd veel kerels erbij en dan staan ze erbij als een houten klaas met 80 tassen enzo ( dat snap ik al nooit, ik prop altijd een badcape, luier, pak doekjes en het boekje in mn tas en hoef geen hele hutkoffer mee) en in mijn ogen staan ze altijd in de weg want ik kan nergens mn kont meer keren ( en zo vette reet heb ik nou ook weer niet) en mn kind fatsoenlijk uitkleden. plus nog 35 broertjes en zusjes die rondrijde op fietsjes enzo. nou dan krijg ik het altijd al heet. nou hier is het ook wel een krappe zooi op het cb maar nee ben altijd blij als ik met mn iniminitasje weer naar buiten kan vluchten

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

:D:D
    heel herkenbaar, vooral dat van die hutkoffer ook. Ik heb gewoon alles in mijn handtas.

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik ben zo'n slechte moeder dat ik zelfs een keer de badcape ben vergeten haha

Ik heb altijd 2 luiertjes, doekjes, iets van speelgoed in mn tas en als ik naar CB ga neem ik een badjasje of badcape mee.. minimaal in elk geval... in mn luiertas zat vroeger echt wel alles maar de jongste is nu bijna 3 dus steeds minder nodig..

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja sorry hoor:D:) maar goed het zal wel aan mij liggen want nogmaals hier gaan veel kerels mee dus zal wel gewoon zijn;)

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Moeder, schoonmoeder, zusje, schoonzusje of zo iets..

Mijn man gaat ook nooit mee, nog nooit de binnenkant gezien.
    Sorry, maar ik vind die mannen die altijd perse mee willen een beetje soft ;)

20. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja ik was toen ze een baby was zelfs een keer een luier vergeten, toen moest ze na het wegen enz. die natte luier (viel mee gelukkig) weer aan, had je ze moeten zien kijken. Werd volgens mij al bijna aangemeld voor verwaarlozing.

Deel Deze Pagina