Zoals de meesten hier wel weten gaat onze bruiloft voor 90% niet door. We zien het nog een weekje aan en dan hakken we de knoop door. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=79728 Ik ga denk ik naar alle gasten een kaartje sturen om te vermelden dat het niet door gaat. Nou zoek ik iemand die dit voor mij goed kan formuleren of dichten. er zitten hier enkele die het goed kunnen weet zo niet wie maar zou iemand me hiermee kunnen helpen? (ps. is een kaartje sturen dom, heb namelijk geen zin om iedereen te woord te staan en allemaal vragen te beantwoorden?)
Ik denk ook dat dat een hele goede oplossing is. Op die manier trouwen is ook niet fijn, dan kan je het beter even uitstellen. Er zal niemand zijn die dit niet begrijpt! Als je zelf met een suggestie komt, dan kunnen we je hier met z'n allen beslist verder helpen. Liefs, Joeja
ik weet echt niet hoe ik het erop moet zetten iig dat de bruiloft niet doorgaat (niet waarom enzo, dat weten ze wel) dat we zo snel mogelijk een nieuwe datum prikken? ik heb echt geen idee :
Jeetje meid wat verschrikkelijk... Op het kaartje kun je misschien iets zetten in de trant van: "Onze trouwdag wordt voorlopig even uitgesteld, zodra wij een nieuwe datum hebben geprikt, wordt dat zo snel mogelijk verteld". Heel veel sterkte voor jou en je aanstaande.
Eens denken. Als je iets dichterigs ervan wil maken kan je iets maken in de trant van, en nu begin ik gewoon maar iets te schrijven wat me als eerst te binnen schiet... Gewoon voor het idee (hardop denken).. : Lieve mensen, Soms in dit leven gebeurd er heel spontaan iets, al is het maar even waardoor alles stil komt te staan. Wij kiezen er daarom voor ons huwelijk nog even uit te stellen. Bedankt voor jullie begrip.
echt super badankt je helpt ons hier super mee! dit word em dames bedankt voor jullie hulp! (we hebben vandaag na een nieuw bezoek besloten het uit te stellen)
een beetje veranderd...hoop dat je dat niet erg vind Soms in dit leven gebeurd er iets, ben je ontdaan al is het maar even waardoor alles stil komt te staan thanx
Dank jullie Je hebt 'm super gemaakt! Ben blij dat ik je op weg heb kunnen helpen. Heel veel sterkte met alles! Liefs Joeja
Ik vind het netjes verwoord, hoop dat jullie op een later moment alsnog een mooie trouwdag krijgen...
ik wou even aan jullie vermelden dat berichtje kippenvel heeft bezorgt bij de meesten... Schoonmoeder is gister avond overleden bedankt dames
Las het net allemaal pas en zie zojuist dus ook je berichtje van vanmorgen. Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jullie de kracht weer vinden om toch ook van het mooie als jullie huwelijksdag, over een poos, weer een feestelijke dag te maken. Je schoonmoeder zou dat vast ook willen. Nogmaals sterkte
Wat een verschrikkelijk nieuws meid... Heel veel sterkte voor jou en je man gewenst (en natuurlijk ook voor de rest van de familie). Sterkte! Josien