hou er dan wel rekening mee dat je alles alsnog moet betalen! tenzij je verzekerd bent. natuurlijk is dat op dit moment niet het belangrijkste maar wel iets waar je toch rekening mee moet houden.
lieverd je moet nu niet stil staan bij de gedachtes die andere mensen misschien zullen hebben als het niet door gaat. je moet nu denken aan jullie dag en aan je schoonmoeder. wat vind je schoonmoeder er zelf van dat jullie het eventueel afblazen? praat er met haar over en licht haar inderdaad over alles in voor het geval ze het niet haalt. dan is ze er toch echt bij. en misschien wil zij wel helemaal niet dat jullie het afblazen. Sterkte
Wat een moeilijke situatie. Kan me regens wel voorstellen dat jullie het afblazen. Trouwen doe je over het algemeen maar 1 keer en als er dan net zoiets heftigs gebeurt is heeft dat denk ik zeker invloed op jullie dan. Moeilijke beslissing om te nemen. sterkte met alles!
Tweeling hoe is het nu bij je? Hoe gaat het met je schoonmoeder? of raak ik nu een hele gevoelige snaar...sorry dan maar wil wel ff laten weten dat ik het hoe dan ook rot voor je vind Knuffel Janet
Hoi Janet; in het andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15 vertelt tweeling dat haar schoonmoeder op 5 februari is overleden.
@ Manuela79 kan helaas de link niet openen maar bedankt voor de mededeling @ Tweeling heel veel sterkte met dit verlies....