melk bewaren op het werk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ijsje82, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Er staat een koelkast waar ik mijn melk in kan bwaren.
    hoe doen jullie dat? Plakken jullie stickers met je naam op de flesjes? Of zetten jullie het zo in de koelkast?

2. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik heb een klein koeltasje waarin ik de melk koud mee naar huis kan nemen. Ik doe de flesjes in het tasje en zet het geheel in de koelkast.

3. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo doe ik het ook.

4. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Jup ik ook, heb een koeltasje met 6 flesjes en twee koelelementen. Die koelelementen neem ik s ochtends mee uit de vriezer en op het werk staat het in een koeltasje en al in de koelkast.
    Mijn collegas zouden er denk ik ook niet heel blij van worden als ik ze los in de koelkast tussen de blikjes cola en bier zou zetten :p

5. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Dit deed ik ook. Ik deed er wel een stickertje op met datum en tijd wanneer ik gekolft had.

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zette het ook in het koeltasje in de koelkast. Niemand die doorhad wat er in dat zwarte tasje zat, met uitzondering van 2 collega's. 1tje was op hetzelfde moment aan het kolven (dus er stonden 2 zwarte tasjes in de koelkast), en 1 had het jaar daarvoor gekolfd ;)

Ik had op het tasje wel mijn naam en telefoonnummer staan.

7. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik zette de flesjes in een tasje in de koelkast. Op de flesjes plakte ik alleen een sticker met de datum en naam dochter. Er was verder toch niemand die kolfde.

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hier gaat het met een plastic tasje en 2 koelelementen in de koelkast. Zo staat het toch uit het zicht...
    Mocht ik het tasje is vergeten dan staat het er gewoon los in, tussen de blikjes cola hoor... Zie het probleem ook niet zo, de cola gaat echt niet opeens naar moedermelk smaken!

Deel Deze Pagina