Er staat een koelkast waar ik mijn melk in kan bwaren. hoe doen jullie dat? Plakken jullie stickers met je naam op de flesjes? Of zetten jullie het zo in de koelkast?
Ik heb een klein koeltasje waarin ik de melk koud mee naar huis kan nemen. Ik doe de flesjes in het tasje en zet het geheel in de koelkast.
Jup ik ook, heb een koeltasje met 6 flesjes en twee koelelementen. Die koelelementen neem ik s ochtends mee uit de vriezer en op het werk staat het in een koeltasje en al in de koelkast. Mijn collegas zouden er denk ik ook niet heel blij van worden als ik ze los in de koelkast tussen de blikjes cola en bier zou zetten
Ik zette het ook in het koeltasje in de koelkast. Niemand die doorhad wat er in dat zwarte tasje zat, met uitzondering van 2 collega's. 1tje was op hetzelfde moment aan het kolven (dus er stonden 2 zwarte tasjes in de koelkast), en 1 had het jaar daarvoor gekolfd Ik had op het tasje wel mijn naam en telefoonnummer staan.
Ik zette de flesjes in een tasje in de koelkast. Op de flesjes plakte ik alleen een sticker met de datum en naam dochter. Er was verder toch niemand die kolfde.
Hier gaat het met een plastic tasje en 2 koelelementen in de koelkast. Zo staat het toch uit het zicht... Mocht ik het tasje is vergeten dan staat het er gewoon los in, tussen de blikjes cola hoor... Zie het probleem ook niet zo, de cola gaat echt niet opeens naar moedermelk smaken!