Hoi allemaal, Ik heb al vanalles geprobeerd om een reserve-konijntje te vinden, maar het is nog niet gelukt. Mijn zoontje heeft hem uitgekozen als favoriete slaap-knuffel dus nu zou ik zo graag een reserve willen hebben. Ik heb hem tijdens mijn zwangerschap in 2010 gekregen. Op het labeltje staat Anna club plush. Hun heb ik al gemailt en die zeggen dat dit een speciale oplage was voor prenatal. Prenatal heb ik ook al gemailt en die kunnen me niet verder helpen. Heeft iemand van jullie misschien dit konijntje liggen die er niks mee doet? En die ik dan over zou kunnen nemen. Alvast bedankt, Groetjes januari2011mama
Is dit hem? Marktplaats.nl > Konijn Natural Rabbit 32 cm Anna Club Plush Nr 12791 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels of Marktplaats.nl > Konijn 26 cm Anna Club Plush Nr 11884 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels ?
Mocht niemand hier je kunnen helpen, mail Lieneke dan even. Zij heeft er haar levenswerk van gemaakt om van ongeveer elke knuffel die in Nederland verkocht wordt dubbele exemplaren aan te schaffen. Ze wordt de Knuffelengel genoemd en zorgt ervoor dat kindjes hun favo knuffel niet hoeven te missen.. Zo zijn wij ook aan onze Nijn gekomen. Helaas was onze zoon zijn Nijn verloren en deze was ècht niet meer te vinden.. Via, via, via bij Lieneke terecht gekomen en jawel hoor, zij had hem Hier de link van Lieneke; Marktplaats.nl - Advertenties van LIENEKE uit Vlijmen
He dames, Bedankt voor het mee zoeken. Ze zijn het helaas niet. Die ene lijkt er erg veel op, ik had die site ook al gevonden. Maar die van ons is maar 15 cm.....stukje kleiner dus. Toch bedankt, ik hoop op nog meer reacties. Fijne avond!
Loetje, Bedankt voor je reactie. Ik heb 'Lieneke' gemailt. Ben benieuwd of ze iets voor ons kan betekenen. Mocht er nog iemand zijn die hem toevallig heeft liggen dan hoor ik het graag. Bedankt!
Zit er knipser papier (weet ik het hoe je dat noemt) in zn oren?? Ik heb ook zo een soort konijn staan. Misschien wel dezelfde. Ook in (eind)2010 gekregen van schoonouders. Bij prenatal gekocht. Zal morgen op de label kijken!