Gaat weer slecht met zijn tandjes(3 maanden wachten voor algehele narcose)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Hij is helaas al een stuk of 3 keer onder volledige narcose geweest
    2 keer buisje 1 keer neusamandelen
    Tandarts wist alleen niet of hij nuchter moest blijven,maar dat doe ik sowieso wel voor de zekerheid

2. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    #22 jojo29, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
    oow meid ik weet er alles van mijn zoontje is vier en hij heeft nog maar10 tanden in zijn mond is ook onder lichte narcose snel behandelend mijn vriend stond er op want hij had pijn er aan.

een mondje zonder tandjes is niet leuk voor het kind maar een mondje met veel pijn al zeker niet . mijn zoontje had het zelfde erge tandbederf.
    ik schaam me er echt voor dat mijn zoontje het heeft voel me erg schuldig hier voor want je krijgt altijd verwijten naar je hoofd gesleurd.
    maar het ging bij hem zo snel en we poetste zeker wel maar wel met veel moeite hij schreeuwde het uit.
    maar hij heeft als baby heel veel antibiotica gehad en waarschijnlijk zijn zijn tanden daardoor veel zwaker geworden. maar daar zijn de meningen nog over verdeeld want de een zegt het kan daar door komen en de ander weer van niet.

maar kinderen genezen snel maar mischien wel handig om paracetamol
    in huis te hebben en misschien beter de vloeibare. sterkte meid en een dikke knuf voor je zoontje.

groetjes jolanda

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dank je Jolanda,

Justin heeft ook heeeeeeel veel AB gehad waarvan 3 maanden lang prefentief dag in dag uit ivm een nierbekkenverwijding

Ik krijg ook vaak opmerkingen......
    Mensen vragen aan mij of Justin nu al gewisseld heeft.
    Ook of hij veel snoep krijgt enz......

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Ik krijg ook vaak opmerkingen......
    Mensen vragen aan mij of Justin nu al gewisseld heeft.
    Ook of hij veel snoep krijgt enz......[/QUOTE]

ja dat krijg ik ook en zeker van mijn schoonfamily

hij heeft niet goed gegeten blabla dan denkik wat weten jullie er nou van:x
    en ik weet dat het van de ab komt want ik had dat vroeger ook van de ab alleen niet zo erg omdat ik niet veel ab heb gehad maar reyano heeft verschillende ab gehad want hij had een infectie en wisten alleen niet wat voor infectie.
    en het is bij hem erg snel gegaan hij had gewoon een verzwakt glazuur.

nou ik hoop dat het straks allemaal beter gaat met je zoontje.

groetjes jolanda

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heb idd een tijd geleden je verhaal gelezen.
    En wat zielig voor je kleine mannetje.
    Dat het nu weer niet goed is, is echt zwaar naar zeg.
    Voor jou maar het meeste voor de kleine man zelf.

Succes en sterkte meid :(
    Hoop dat je eerder terecht kan:(!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik kan mij jou verhaal nog heel goed herinneren van toen... vond het zo verschrikkelijk sneu. En nu is het dus weer mis... Mijn advies ga echt op je strepen staan hoor en laat hem behandelen onder volledige narcose! Mijn voortanden zijn ook getrokken toen ik net 2 jaar was en ik was gewoon bij bewustzijn. Moet een enorm drama zijn geweest volgens mijn moeder ik weet er niks meer van, maar waarsch. is toen wel mijn trauma ontstaan en daarom heb ik nu tandartsangst. Ik heb nu een hele goede tandarts die begrijpt dat ik bang ben en hij is heel goed voor mij. Mijn zoon is laatst gevallen en mist nu een voortand die is naar binnengeschoten. Als het goed is komt het tandje er weer van zelf uit maar zo niet moet mijn zoon geholpen worden. maar heb al gezegd dat gebeurt onder narcose en niet dat mijn zoon bij bewustzijn is. Sterkte en sta op je strepen!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Schandalig 3 maanden! Ik hoop zo dat het eerder gebeurd, ik weet je vorige verhaal ook nog. Zielig hoor als je zo last van je tandjes heb. Hopelijk word hij er gauw van verlost.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Heb je wel het idee dat het helpt? Mijn ervaring is namelijk dat paracetamol bij tandpijn geen drol uithaalt. Anders zou ik gewoon de HAP bellen om te vragen of hij wat sterkers mag. (Geen idee of dat mag op die leeftijd) Om hem met pijn te laten lopen tot maandag is ook zoiets...

Ik vind het echt zo sneu voor hem... Kan me zijn angst helemaal voorstellen, ik heb het ook niet op de tandarts... Aardige man, hoor, daar niet van, alleen zijn beroep bevalt me niet.. ;)

*geeft dikke virtuele knuffel* en veel succes maandag!

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    arm ventje! hopelijk valt het mee maandag. Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten.

Heel veel sterkte,
    liefs Miek

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Tot nu toe gaat het goed.
    Heb vandaag pasta gekookt(van die vlindertjes pasta)
    Dat is makkelijk eten voor hem en heeft een bord vol leeggegeten.
    Hij wil zo graag een appeltje eten,maar dat doet hem zoveel pijn nu.
    Heb van frutapura fruitzakjes gekocht en dat gaat goed.

Ik ben ook doodssss bang voor de tandarts(heb ook een megaslecht melkgebit gehad en bij is destijds ook alles getrokken)

Mijn man kan alleen Maandag geen vrij krijgen en dat vind ik echt balen.
    Mijn moeder gaat wel mee,maar blijft op verre afstand,vorige keer ging mijn moeder zowat door haar voegen,zoveel verdriet en pijn van haar kleinkind kan ze niet aan.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O wat fijn. En wat een verschrikkelijk verhaal. En hoop idd dat je het weekend door kan komen. Toch van de zotte dat ze een kind laten wachten een KIND, Het is geen volwassen. Rot land hier. Soms:(

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wat ben ik BLIJ te lezen dat hij zo snel kan worden geholpen!
    Veel sterkte toegewenst!

En meiden verwijten zijn er altijd wel ;), is het niet om slechte tanden dan is het wel weer ergens anders om!
    Voel je niet schuldig, AB is echt troep.
    Mijn nichtje heeft ook echt heel veel AB gehad, en die had het zelfde als jouw/ jullie kindjes... Die hebben ze er ook uit moeten halen.
    Ze is nou 11 jaar en heeft haar ''gewone'' gebit.

13. tulip

tulip Niet meer actief

gelukkig dat hij alsnog zo snel geholpen wordt, tis toch eigenlijk ook van de zotte bij zo'n kind. Ik schreef toen nog niet mee, maar heb je verhaal vorig jaar wel helemaal gelezen, zielig hoor!!!

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb er buikpijn van:(
    We vertrekken zo.........

Mannetje heeft dubbelpech,heeft erg pijn aan zijn plasser erbij gekregen,morgenochtend ook naar de huisarts.

Zal straks wel laten weten hoe het is gegaan bij de kaakchirurg

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Heel veel sterkte vandaag, wat verdrietig zeg.... :(

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heel veel sterkte nog.

Mijn zusje heeft het ook gehad, haar tanden zijn er ook allemaal uitgehaald toen ze 2 was en nu heeft ze ook een normaal gewoon gebit.

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel :(

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    @ Nathalie...

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal...

Je bent nu in t ziekenhuis, zo meteen gaat t gebeuren.. Ik hoop dat t goed gaat en Justin rustig in slaap dommeld, weer wakker word en dan niet te veel pijn meer heeft van t trekken...

heel veel sterkte!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heel veel sterkte!

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

veel sterkte meid...

Deel Deze Pagina