baby 5 weken slaapt overdag dieper dan s nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesjej, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    de titel zegt het al.

langzaamaan zien wij een prachtig ritme ontstaan, afgelopen 2 dagen al 7/11/15/19/23/03 voor de fles 120/4 en dat is echt max,meer gaat er niet in, (vannacht op de schop gegaan omdat ze haar fles niet leegdronk, en dus om 5 uur weer kwam, maar goed, komt vanzelf wel) keurig een uur tot anderhalf uur na de fles wakker, knuffelen, in de box alles prima, en dan weer lekker slapen.

prachtig, alleen overdag ligt ze werkelijk waar in diepe diepe slaap, en s nachts slaapt ze wel, tenminste ze heeft haar ogen dicht alleen wat een geluiden en een beweging...
    zodra we haar in bedje leggen na fles van 23 (bij ons op kamer) begint ze te mopperen en niet zoals overdag om in slaap te komen nee, echt mopperen. je legt haar tussen in en ze knippert 3 keer en ze slaapt...maar wel met dus alle mogelijke krijs en piepgeluiden en bewegingen.

overdag dus echt niet!! dan ligt ze stil, zowel geluid als beweging....

hoe is dit mogelijk?en nog belangrijker kunnen wij er iets aan doen dat dit omdraait?

ze ligt overdag beneden in de wandelwagen in de tuin, in de herrie, spelende kinderen om haar heen, je krijgt er met geen stok wakker...

groetjes

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Er zijn veel baby.s die s nachts huilen en wat dan ook doen in hun slaap. Sommige lachen andere huilen of mopperen. Vaak is het om de dag te verwerken.

Je schrijft dat ze overdag lekker bij je is prima. Mijn dochtertje van nu drie en halve maand hoor ik ook vaak de hele nacht. Ze ligt ook bij mij op de kamer. Kreunen lachen mopperen wat huilen en toch slaapt ze.

Dus eerlijk gezegt denk ik dat het normaal is.

En groetjes. En succes verder.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hoe oud is je kindje? Toen Renske nog heel piep was, sliep ze overdag 'stiller' dan 's nachts - 's nachts kwam er toch een orkest van geluiden uit! Piepen, hijgen, reutelen :$

Ging vanzelf over, nu slaapt ze overdag korter en wordt ze ook vaker wakker bij een slaapje (zucht, zoals nu ;)), en slaapt ze meest vanaf 8 uur 's avonds lekker diep. Soms zo stil dat ik echt even boven haar bedje hang om te kijken of ze nog ademt :)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij hadden ook het idee dat als Jelmar beneden sliep, hij "beter"sliep door het lawaai dat wij maakten?

Deel Deze Pagina