Hallo meiden, Mijn dochter wordt bijna vijf jaar, in eerste instantie was het mijn bedoeling om nog een tijdje te wachten maar Marin is al maanden aan het praten over haar partijtje Nu wil ik het niet heel groots aanpakken (ook niet heel veel geld aan uitgeven). Ik heb kleine canvas schilderijen gekocht (met een prinses of een dino erop) die de kids kunnen schilderen. Verder cakejes versieren ofzo en spelen (misschien in het zwembadje als het mooi weer is begin juni). Mijn dochter wil het liefst tien kids uitnodigen maar ik heb het terug kunnen brengen naar vijf kinderen (plus Marin en haar zusje). Hebben jullie tips, ik heb nog geen ervaring. Hoeveel kinderen is normaal en welke tijden zijn handig? En hebben jullie leuke ideeen wat leuk is om te doen met een feestje? Groetjes Senna
Hier was dochter al manden voor haar VIERDE verjaardag een feestje aan t plannen...hihi. Dus gedaan: ze mocht 3 kindjes uitnodigen en ze wilde graag haar kleine zusje erbij. We zijn gestart met cadeaus uitpakken en ze hebben wat gekleurd / gespeeld. Toen een speurtocht; pijlen in de buurt en in 2 speeltuintjes lagen de ingrediënten voor het cakejes bakken. Elk kind kon met een opdrachtje 1 ingredient (bv het pak meel, de eieren, versierselen, enz) vinden. Bv. van de kabelbaan af, onder een bankje zoeken, enz. Daarna terug. Samen cakejes gemaakt. Tijdens t bakken filmpje gekeken. Cakjejes versierd en opgegeten. Daarna kregen ze ieder een grote ballon en hebben ze er buiten mee gespeeld. Toen naar huis. Feestje was ong. 2,5 u en super geslaagd!
Wij hebben het van 12.15 tot en met 15.15 gedaan. Dat vond ik te lang. Kan veel korter. We hebben eerst uitgebreid gegeten, spelletjes gedaan als koekhappen, schipper mag ik overvaren en de stopdans. Cakejes versierd Chips gegeten
Hier een vijfde verjaardag van 12.30 - 15.30 uur. Eerst cadeautjes uitpakken, broodjes knakworst en een ijsje gegeten. Daarna hebben we ook geverfd en toen zijn ze even lekker naar buiten geweest met een tante. Ik heb binnen de troep opgeruimd en cakejes klaargezet om te versieren. Daarna hebben we nog wat spelletjes gedaan. En toen was ik het ook zat en blij dat ze weer naar huis konden. Daarna nog de kamer zuigen enz. Maar het feestje was geslaagd. Als ze het zat zijn kun je altijd nog een filmpje opzetten.
wat voor spelletjes doe je dan? hier ook in juli 5e verjaardag feestje, maar ze heeft het afgelopen jaar bij iedereen al cakjes versierd..... Ik ben ook op zoek naar ideeen, ik heb geen tuin dus dat maakt het extra lastig
zouden jullie met kinderen tussen 4-6 jaar naar een waterspeeltuin gaan? ze mag dan 6 kinderen uitnodigen, inclusief mijn eigen 2 kinderen en 3 volwassenen
Voor M haar 4e verjaardag wel een partijtje, we hebben: - kinderen geschminkt - zingen en cadeaus - cake'jes versieren - even spelen (toen is mijn man zakjes met bijenwas, een kaarsje en wat lekkers gaan ophangen in de speeltuin, zakjes waren versierd met een vlinder) - ik heb een verhaal geïmproviseerd over 2 kaboutertjes en 2 feetjes die graag wilden dansen (kunnen jullie dansen?), maar het was zo donker dus ze botsten overal tegenaan, maar gelukkig hadden de vlindertjes kaarsjes gevonden ... willen jullie de kab+fee helpen die kaarsjes te vinden? JAAAAAAH! - In de speeltuin de zakjes zoeken en daarna nog uitrazen. Was erg leuk Ze mocht 4+1 kinderen uitnodigen (even aantal), komende keer 5. Misschien vind ik dat wel blijvend een goede hoeveelheid