Al een aantal maanden geleden ben ik bevallen van mijn tweede kindje. Er zat een klein scheurtje in de binnenste schaamlip maar deze hoefde volgens de gynaecoloog niet gehecht te worden . Vandaag zag ik ineens dat er een klein gaatje in mijn schaamlip zit (zeg maar een knoopsgat). Heeft iemand dit ook gehad? Moet je hier iets aan laten doen of kan het geen kwaad?
ik heb er 1 in de buitenste van mijn oudste ruim 9 jaar geleden. ik heb er geen last van dus ik heb er iig niks aan laten doen. als je er last van hebt bijv irritatie dan zou ik er wel naar laten kijken maar anders heb ik zoiets van wie ziet het nou
Persoonlijk ken ik het niet maar zou wel contact opnemen met de huisarts. Meer met persoonlijke hygiene dan dat iemand het ziet.
Genezing is niet helemaal gelopen zoals de gym had verwacht, vandaar dat gaatje. Op zich niet erg als je er geen laat van hebt.
Ik ben ingescheurd, ook een stukje in m'n binnenste schaamlip. En dat heeft ze wel geprobeerd te hechten, maar ze had wel verwacht dat dat niet goed zou helen. Opzich ziet het er niet lelijk uit, het kan ook geen kwaad en heb er geen last van. Maar heb dus aan 1 kant een gespleten lipje 😉
Bedankt voor jullie reacties. Ik blijk dus niet de enige te zijn... Ik he er verder geen last van, cosmetisch gezien zit ik er ook niet mee. Ik moet binnenkort voor iets anders naar de gynaecoloog, zal dan gelijk eens vragen of het kwaad zou kunnen.