En ik schrok me wild! Ik kom er net achter tijdens het douchen. Zoontje is inmiddels al ruim 4 maanden en het is me eerder echt niet opgevallen. Hebben meer meiden hier last van? Het is echt een rond gaatje, helemaal geheeld en doet ook geen pijn ofzo.. Moet ik hier mee naar de dokter?
Tja, als het genezen is, geen pijn doet etc, zou ik er niet mee naar de dokter gaan. Wat ik me wel afvraag is waar dat gaatje vandaan gekomen is?
Is je schaamlip gescheurd tijdens de bevalling? Dan is er misschien een hechting losgeschoten en is de huid wel dicht gegaan maar niet tegen elkaar. Als de andere hechtingen dan wel zijn blijven zitten kan je een gaatje krijgen.
Als je er geen last van hebt maar wel wilt dat het er cosmetisch goed uit ziet zal ik naar de huisarts gaan. Als het je niets uit maakt zou ik niet gaan.
Het maakt mij op zich niet zoveel uit, in heb er zelf geen last van. Bij de bevalling is het volgens mij gebeurd, de verloskundige sprak over haarscheurtjes maar wellicht dat het erger was dan zeer dachten? Is niet gehecht iig.