hoi meiden, mijn zoontje van 11 maanden slaapt sinds anderhalve week denk ik nu niet meer door, hij word weer zo'n 2x wakker en heeft dan dorst. wat ik me afvraag kan het het 11 maanden sprongetje zijn? geef ik hem overdag te weinig drinken/vocht? hij krijgt s'ochtends 200cc pap later wat te drinken na het broodje melk na het fruit nog wat drinken en dan na het warme eten een uurtje daarna ofzo nog een fles, nu wil ik vandaag proberen hem nog wat vaker drinken aan te bieden om te kijken of hij dan beter slaapt omdat hij dus wel dorst heeft als ie wakker word.
Ik lees ook even mee. Mijn kleine man van 9 maanden slaapt ook ineens niet meer door. Heeft ook dorst 's-nachts. Dus ik weet het ook niet groetjes kim
Hier werd onze dochter met de 55 weken sprong snachts weer wakker. Echter diende die sprong zich al vroeg aan, met 11,5 maand. Was echt een hele heftige sprong, zo heftig hebben we ze nog niet eerder gehad hihi... gelukkig is het weer voorbij en slaapt ze ook weer top!
onze meid word ook wakker snachts en is ook puur van de dorst, maak dan wat te drinken voor dr en ze slaapt heerlijk verder tot een uurtje of 9 (dat betekend dat mama ook langer kan slapen dus heb het er voor over om er snachts af en toe uit te moeten) zou idd een sprongetje kunnen zijn! gaat echt over
zal idd ook wel een sprongetje zijn, hij is ook duidelijk bezig met ontwikkelen dus dat zal ie s'nachts wel verwerken en daarom moet ie denk ik dan huilen en wil ie even lekker bij mij zijn en wat drinken en dan weer verder slapen.
Ja... héél bekend!!! 9 weken was idd heel erg lang, ik vond het héél heftig. Het was niet 9 weken heel heftig, de eerste en laatste week waren wat beter te doen. De 7 weken daar tussen waren echt enorm vervelend. Veel boos worden, driftig, niet willen eten, niet willen slapen... Nouja zeg maar gerust, niets willen en om alles huilen. Maar ja hoor ook deze ging weer over!
het slapen overdag gaat gelukkig goed, alleen hij word s'nachts wakker en eten gaat de ene dag goed de andere dag minder. maar ff 9 weken.. we zitten hier nu op 2,5 week dus nog wel even te gaan.