Darmen van slag. Het begin?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nala, 25 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Sinds vanmorgen zijn de "ongesteldheidskrampen" die ik al een paar weken heb weer toegenomen. Ze zijn nu best heftig, maar nog steeds niet zo erg dat ik denk dat het echte weeen zijn. Wel steeds een hele harde buik...

Daarnaast zijn mijn darmen van slag. Ik kan ieder uur ongeveer naar de wc. Geen diaree, maar ik moet wel iedere keer poepen. Kan het zijn dat m'n darmen zich aan het legen zijn als voorbereiding op de bevalling?

Zou het gaan beginnen? Iemand hier ervaring mee?

2. sim

sim Niet meer actief

ohh wat spannend zeg! ik weet nog wel dat het toen begon met scherpe steken in de vagina, maar het kind is ws zo goed ingedaald dat het drukt op je endeldarm waardoor je zo'n sterkte drang heb. heel veel succes! en je hebt wel een hele warme dag uitgekozen om te beginnen als dat zo is ;)

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    spannend hoor.
    Als het gebeurd, heeeeeeel veel succes met dit weer.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Spannend zeg!!
    Heel veel succes ;)

5. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ben benieuwd!!

Succes!!

6. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    heel veel suc6!!
    ben benieuwd!!!

gr. rachelle

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Tja, niet echt ideaal wat temperatuur betreft... Maar gister had ik het ook opeens ijskoud terwijl het 30 graden was binnen...

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ze zeggen dat dat het begin is he, dat de darmen zich gaan legen!!
    laten we het hopen meis, wordt nu wel een keertje tijd dat je je kleintje in je armen mag houden!!
    heeeel veel succes alvast!!
    liefs van bianca

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nala@

Nou meid wat betrefd die harde buiken, moet je goed in de gaten houden.
    als die harde buik langer als een uur blijft en je hebt met regelmaat krampen in je onderbuik, dan denk ik dat het begonnen is!

En de baby drukt nu gewoon op je endeldarm, die wordt naar beneden gedrukt, waardoor jij weer moet poepen hahaha

Nou succes en ga er voor, straks heb je je kleine beeb in je armen.

gr. Patricia ;)

10. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ohhh Patricia ik hoop dat je gelijkt hebt. Die harde buik duurt inderdaad al heel lang! De krampen komen niet regelmatig, maar ik heb er al wel veel gehad. Ik ga proberen te slapen, want als het inderdaad begonnen is, kan een beetje extra energie geen kwaad :D

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nala; hier ongeveer hetzelfde; ik moet een aantal keren per dag ook naar het toilet....dan zit ik bijv. achter mijn laptopje en moet ik ook direct gaan want anders....alles drukt natuurlijk op de organen en ook beneden, dus ook op de endeldarm, blaas enz. Ik hoop, zoals anderen hier ook al zeggen, dat het een begin is van de bevalling, want jij en ik zijn ongeveer even ver en nu mag het ook wel hoor! Zal je zien; vandaag, woensdag en donderdag wordt het nog snikheet en dan bevallen....;) Maar dat gegeven (hitte) kan mij dan geen moer meer schelen, het heeft nu lang genoeg geduurd. Ik leef met je mee!

12. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    He Lise! Jij ook veel succes! Hoop dat het snel gaat beginnen. Nala en Simba tegelijk aan het bevallen. Haha das toevallig :D

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Oei, spannend zeg. Succes in ieder geval.

14. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    nala@ en lisse@

aaaaaah ik heb het wel met jullie te doen met dit weer bevallen, bij mij nog geen teken dat het er zit aan te komen gelukkig :)

Ik zou er niet aan moeten denken nu, maar als het zo was dan was het maar niet anders :cry:

Nala wat ook lekker kan zijn is om even onder de douche te gaan zitten op een krukje. Maar zeker slapen (als je dat kan met dit weer) is nog beter, hoe uitgeruster je ben straks voor het grote werk, des te beter het is :D

Als die krampen (weeën) erger worden zou ik gewoon de verloskundige bellen, ik moet haar bellen als ze om de 4 a 5 minuten komen en ongeveer 60 sec. aanhouden.

Dus hou het nog maar even vol, rust lekker uit, ga douchen, lezen en poepen haha :p

Gr. Patricia ;)

15. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Haha, nou slapen lukt dus inderdaad niet. Wat temperatuur betreft op zich wel, maar ik lig gewoon niet lekker en ik ben vreselijk aan het twijfelen of ik m'n vriend moet bellen. Hij moet nog een uur rijden voor dat hij thuis is namelijk, maar als ik hem bel en er is nog nix... Zoals het nu gaat, kan ie toch nix doen...

16. Niet meer actief

Oei veel succes, lijkt er wel op dat het voor jullie beiden het begin is!

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hahaha Nala, inderdaad, Nala en Simba tegelijk aan het bevallen :)
    Ik heb eigenlijk ook met mezelf te doen ;) , maar ook de zwangeren onder ons die minder ver zijn hebben het zwaar, ach, eigenlijk iedereen met dit weer! We moeten maar zo kalm mogelijk blijven...;)

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Zo snel gaat het ook weer niet hoor, het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat je je vriend nog niet hoef te bellen hoor.

Als die weeen om de 10 minuten komen, dan zou ik idd even naar je vriend bellen, tenminste dat zou ik doen.

Maar wat ik uit je verhaal begrijp komen die krampen nog niet zo snel achter elkaar, dus dat kan zeker nog wel aanhouden zo.
    Je moet nog helemaal naar je onsluitings fase heen werken en dat kan lang duren hoor, het schijnt dat je over 1cm een uur doet, dus dat kan een lange avond worden! :)

Succes nogmaals en wie weet heb je straks je kleintje in je armen.

gr. Patricia ;)

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Spannend zeg!

20. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Spannend :D :D
    Mn zus had ook de dag van de bevalling dat ze steeds moest poepen,die drang en dr darmen waren ook echt flink aan het leegwerken geslagen!!!
    Ik hoop zoooooooo voor je dat het zover is meid :D
    Zou wel gaaf zijn :D
    Wel pittig lijkt het me met dit weer maar waaier erbij en wedden dat je het kan :D
    Ik hoop dat het doorzet,zou geweldig zijn!!!!

Succes!!!!!!!!

Deel Deze Pagina