Het hoeft niet door een riem te komen. Een knoop is genoeg. Als je t-shirt klem zit tussen de knoop en je aanrecht (of commode ?!) is het al raak.
Ik had er laatst ook last van met 3 shirts (2vd c&a en 1 van vero moda). Ook hier geen idee hoe ik eraan kom. Ik vermoed ook iets van mijn knoop oid want ik had elke keer een andere broek aan/andere of geen riem. En de gaatjes zitten op dezelfde hoogte. Vind het wel bar slechte kwaliteit! Alle 3de shirts maar kort gedragen en al meteen de container/verkleren hoop kunnen gooien..
Ik heb het echt nooit! bij welk merk dan ook, goedkoop of duur. maar mijn vriend wel, alleen dan bij zijn schouders of onder zijn oksel.. zo irritant! bij hem denk ik dat het door de manier van uittrekken komt (de mannen manier bij de schouders omhoog trekken) Heb je niet toevallig een navelpiercing? zo gek dat er al zo snel gaatjes in zitten!
ik zou me niet druk maken hoor je hebt gewoon recht op je geld retour of een nieuw shirt als je je kleding maar zo kort gedragen hebt en er is geen aanleiding voo hoe het zou kunnen komen. Ik zou wel eerst de kleding wassen voordat je het terug brengt dat is wel zo netjes vindt ik zelf ( ik kreeg wel eens kleding retour wat gewoon stonk naar de rook, ook een keer heb ik een bh terug gekregen waarvan de beugel kapot was en die vrouw had ,m al een paar dagen gedragen en kwam deze ongewassen terug brengen ) En niet het bonnetje vergeten, of als je die niet meer hebt en het artikel hebt gepint even een afschrift als bewijs meenemen. Suc6
Ik heb er ook last van, tante en nichtjes ook. Nu ik erover nadenk zijn het volgens mij bijna allemaal shirtjes van c&a bij mij gaatjes krijgen. Vandaag hadden we het er nog over, ik zat te denken aan motjes maar dan zouden andere shirts het ook moeten hebben. Het aanrecht leek ons ook niet waarschijnkijk want het ene nichtje is 6 en de andere 9 dus die zijn nog niet zo groot dat de gaatjesplekken bij het aanrecht zijn. Heb ook geen idee, maar baal er wel flink van want al 2 van mn favo shirts hebben gaatjes. Ik hoop op een oplosbare oorzaak. Liefs doris
Laatst ook 2 hemdjes van C&A en 2 shirts van Street One. Nu waren al deze artikelen van Bio Cotton. Dat is blijkbaar erg dun en kwetsbaar, want ik heb het verder nooit. Dat koop ik dus niet meer. En spijkerbroeken doen het het ook altijd goed. Er hoeft geen eens een knoop aan te zitten, het is gewoon een hele ruwe stof.
Panty door de wastrommel heen wrijven. Blijft ie haken, zit er een scherp dingetje in de trommel. Bij mij spontaan geen gaatjes meer nadat ik het vond in de trommel.