gaatjes in kleding!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja hier ook! Altijd op precies dezelfde plek! Ik baal er ook van. :( Misschien komt het van een riem?

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hmm ik lees hier wel wat goeie tips. ik heb de ritsen van broeken nooit dicht als ik ze was, én ik stop nogal eens de wasmachine erg vol...
    zal ook maar weer eens gaan voelen of er niet toch een scherp stukje in de wasmachine zit

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Geen kleren kopen bij de H&M en soortgelijke winkels.
    Ik begrijp ook echt niet waarom ik er steeds heen ga.. elke keer stink ik er weer in! :)
    En elke keer roep ik een maand later weer dat ik niks in mijn kast heb hangen! (dan is alles al weer verworden tot een vod)

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat is er mis met H&M kleding dan? ik draag het zelf niet maar onze kids wel, en de meeste dingen blijven behoorlijk goed? (al vind ik wel dat je al hun broeken (behalve spijkerbroeken) beter niet in de droger kunt doen, dan worden ze wel redelijk snel vaal

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Veel damesshirtjes van de H&M gaan snel kapot, er vallen dus soms onverklaarbaar gaatjes in na 2 keer wassen. De spijkerbroeken vind ik juist wel weer heel goed, ik gooi ze ook in de droger!

Kinderkleding koop ik daar ook hoor, daar groeien ze toch zo uit, dus tegen de tijd dat het er niet meer uitziet, past het toch niet meer.

edit: het worden gewoon snel vodjes vind ik!

Deel Deze Pagina