Hoi meiden, Wat is een lekker voorgerechtje als lasagne het hoofdgerecht is? Ik zoek iets wat niet te moeilijk te maken is, en wat ik een paar uur van te voren kan maken, zodat ik niet steeds in de keuken sta als mijn bezoek er is. Bedankt voor de tips
een heldere soep. kun je van te voren alklaar maken. bruscettas knoflookbrood mozzarella/tomaat/basilicum
salade vind ik zelf ook lekker, maar ik weet dat 1 van de gasten daar niet van houdt.. bruscetta's vind ik ook wel wat
Plakjes mozerella om en om met plakjes tomaat, besprenkelen met goede olijfolie, balsamiek siroop, basilicum blaadjes , peper en zout.
Een kleine frisse simpele salade maar die zou ik ernaast serveren niet erbij, net als stokbrood. Vooraf een lichte bouillon, meloen met ham, een klein licht vis trio'tje ? Lasagne is vaak nogal zwaar dus ik zou in ieder geval iets lichts en niet te groot maken.
Meloen met parmaham en stokbrood met kruidenboter of stokbrood in de oven met zeezout en olijfolie besprenkeld
pepertjes met roomkaas, gevulde olijfjes, meloen met rauwe ham, stokbrood met tomatensalsa of kruidenboter,