Gaatjes in shirts! Ik word er gek van!

Discussie in 'De lounge' gestart door Faye80, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Zoooo herkenbaar dit!!!
    Ik heb ook regelmatig gaatjes in mn (nieuwe) shirtjes. Zo balen!!! En ook altijd op dezelfde plek, onderaan bij mn broek. Maar kan er ook geen logica in aanbrengen. Het gebeurt bij dunne en dikke stoffen, goedkope en dure shirts, met en zonder riem.... Mijn man heeft het ook, ook op dezelfde plek.
    Van de wasmachine kan het niet zijn aangezien het altijd op dezelfde plek zit. En datzelfde geld voor motten.
    Ik denk toch dat het door het aanrecht, en commode komt (helaa).
    Maar baal er wel van want heb zo al heel wat leuke shirtjes weg kunnen gooien....

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik weet hoe het komt :) denk ik.

mijn mam heeft het en kwam er achter dat ze met de knoop tegen de aanrecht staat en hierdoor gaatjes ontstaan. En heb een hogere aanrecht, ik heb er geen last van. Misschien ook bij jou?

3. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was bij mij het aanrecht in het vorige huis. Sinds we verhuisd zijn nergens geen last meer van.

4. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reakties! Ik denk ook idd dat ik het aanrecht de schuld ga geven in combinatie met ijzeren knoopjes/ritsen van mijn spijkerbroeken, anders weet ik het echt niet. Vind het wel doodzonde van mijn mooie nieuwe shirtjes, koop ik eindelijk weer eens wat nieuws!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vaak komen die gaatjes als je een riem draagt en het schuurt.
    Kleding met knoopjes/ritsen die bij elkaar gewassen worden.

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier een gratenpak in het tafellaken en die heeft geen riem om tegen het aanrecht, kleding heeft t ook wel maar is op de rug o.a.
    moet de wasmachine maar eens na gaan voelen met een pantysokje om mijn hand.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ook vaak last van.. Zo balen. :(

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    sinds ik de machine niet meer zo hard laat centrifugeren (1000 geloof ik nog maar) hier geen gaatjes meer in de kleding (allen van manlief als hij aan het lassen is geweest)

9. p1982

p1982 Niet meer actief

10. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Dames,

Wel eens gedacht aan de autogordels? ;)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    had ik ook!! komt door rits van mn jas waar mn shirt zo nu en dan tussen komt als ik mn jas dicht rits. toen ik er na járen achter kwam dat t dus door mn rit komt, ben ik erop gaan letten en sinds dien heb ik t nooit meer gehad

Deel Deze Pagina