Nav van alle workout en afval topics: wat doen jullie eraan om klaar te zijn voor de zomer? Ik ga 3x per week een uur skeeleren En pak 30 day shred weer op morgen (had griep) Zo en nu jullie!
LOL , same here. Het enige wat ik zou willen is weer mijn mooie volle C-cup terug, maar dat gaat m niet worden. Dus ik doe lekker niks.
Ik moet echt gaan beginnen met sporten. Heb Insanity klaar liggen, maar er komt steeds iets tussen (slap excuus). Verder probeer ik vanaf de eerste zonnestralen wat zon mee te pikken. Ik word nauwelijks bruin en daar baal ik van. Zonnebank helpt ook bijna niet, en heb ik ook de rust niet voor.
Zeker, maar tóch staan ook dan mijn kleinere en wat slappere bombonella'tjes minder mooi in een shirtje... Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven.
Weer wat gezonder gaan eten! Toevallig net nog over zitten praten met zn 2. Qua gewicht mag er nog wel iets af om net wat lekkerder in mn vel te zitten
Ik doe insanity.... Nu twee weken. Centimeters vliegen er af... En ik voel me super fit en energieker. Gewoon heerlijk...
Helemaal niks, ik voel me goed en hoef niet af te vallen. Zou wel graag wat meer kleur willen hebben, voel me soms zo wit Dus kom maar op met die zon.
Emigreren, dan ben ik tenminste ook echt van een zomer verzekerd. Zonder grapjes, niet zoveel eigenlijk. Ben wel wat meer met nagellakjes enzo bezig nu het er wat helderder uit ziet buiten..