gaatjes laten schieten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamamadelon, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Trouwens vreselijke lui in dat filmpje (heb het dan nog niet eens over het schieten van de oorbel maar over het soort mens), moeders heeft zelf ook uberlelijke oorbellen in trouwens.. kots.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik snap niet waarom dat zo vroeg al moet. Alleen omdat mama het mooi vind. En tja, mooi vind ik het ook niet!!! Ik vind het aso staan. Het is ook altijd een apart slag volk die zoiets laat doen bij een baby.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja misdadig gewoon he?? ze zouden de ouders levenslang moeten geven.......;););););) kom op zeg!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oeh uitkijken wat je zegt hoor. ik had hier ook al op m eerste oorbellen en nou wij zijn verre van aso hoor. en nee ook niet van het kamp. gewoon hele nette mensen uit een zeer nette buurt ;)

5. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

meestal zij het jonge moeders die hun baby zien als een modepopje. nu wil dit natuurlijk niet zeggen dat alle jonge moeders hun kind tot modepopje maakt en alleen in eigen belang denkt (ik was ook maar 20 toen ik mijn eerste kreeg:D).

Overigens lopen mijn dochters hier wel in minirokjes, naveltruitjes en plakplaatjes... vaak nog met make-up op ook :p. Nee hoor grapje.

Hoewel... mijn oudste heeft kinder make-up gehad en vind het geweldig om zich mooi te maken, maar ze gaat ook niet de deur uit voordat haar gezichtje weer proper is :D

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mee eens

7. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Ik vind het ordinair oorbellen bij baby's. En voor de rest sluit ik me aan bij de tegenstanders, pijn , risico enz.

Dadelijk is het heel normaal om al een piercing te doen, of een tatoeage.

8. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

wat is er nu weer mis met een tongpiercing bij een baby:(? zo verliezen ze tenminste hun speentje niet :p

9. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb je nog nooit gezien dus....;) (grapje)
    Maar het valt me op dat als ik ouders met baby zie lopen die oorbellen heeft dat ik dan kijk wat voor een types het zijn en ik denk altijd: Ja dat verwacht je wel bij hun!

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    En dan ook zo'n ringetje door hun neusschot zodat je er een tuigje aan vast kunt maken, raak je ze gelijk niet meer kwijt als je gaat winkelen. ;)

Ik ga maar niet inhoudelijk op de discussie in omdat het vast weer een popcorn topic wordt.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ieder zn eigen natuurlijk.. ik zou het ook niet doen bij jayla ken hier waar ik woon iemand die kleine meid heeft gewoon echt oorbellen in die groter zijn dan haar zelf!! geen gezicht...

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    overal bij juweliers waar ik geinformeerd heb,

doen ze het vanaf 6jaar!!

ja of je moet zo'n buitenlander hebben

die doen het wel

13. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik zou het zelf niet doen, ik vind het belachelijk dat het mag, als ouder doe je dat toch alleen maar omdat je dat zelf zo mooi vindt, en niet omdat zo'n kind er zelf op zit te wachten. Buiten dat vind ik het ook onwijs ordinair staan, een baby met oorbellen..

14. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Zolang een kind zelf niet de keuze kan maken, vind ik t "not-done"..
    Vind t bij die kleintjes eigenlijk een zielig gezicht..
    maar ieder moet voor zich weten of ie zn kind zo jong laat piercen of niet..

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daar gaan we weer....

Enneh... 'zo'n buitenlander'? Is niet heel netjes om zo te zeggen. Bovendien zijn er zat Nederlandse juweliers die het wel doen hoor.

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Inderdaad, cola en popcorn erbij en F5-en maar tot en een slotje op zit :D

Of bedoelde je het niet zo?

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zo'n Nederlander bedoel je :D ?

18. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik vind het persoonlijk geen gezicht bij een klein kindje. Daarnaast vind ik het een beetje raar om je kind onnodig pijn te laten doen.

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ja, ieuww.... :D

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Yup, zo bedoelde ik het. :D Al is het meer een tostie met brie-topic voor popcorn is het nog iets te vroeg.

Deel Deze Pagina