gaatjes laten schieten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamamadelon, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal mee eens wat een ZIEK persoon zeg!!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb even dat filmpje gekeken waar jullie het over hadden. Maar welk ziek persoon doet nou zoiets??! Zo zielig!
    Heb echt de tranen in mijn ogen staan. En dan nog lachen ook he! Stom wijf. (sorry, kon het niet laten)

3. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik ga niet inhoudelijk op de vraag van TS in, maar ik wil wel even dit melden:
    Ik heb zelf gaatjes laten schieten toen ik een jaar of negen, tien was. Is hardstikke goed gegaan, maar ik kon geen dag zonder die dingen, want dan waren ze alweer half dichtgegroeid. Op een keer in de zomervakantie had ik er geen zin meer in, ik heb ze uitgedaan en na de vakantie waren ze dicht. Toen was ik 15.
    Nu ben ik 22 en ik heb nog steeds van die 'mooie' puntjes op mijn oren als aandenken aan de tijd dat ik gaatjes had. Dus zelfs als je gaatjes snel dichtgroeien, kan je er behoorlijke littekens aan overhouden. En je moet zelf maar zien of je je kind dat aan wil doen, want die heeft er dus niet voor gekozen om met dichtgegroeide, maar wel zichtbare, gaatjes te lopen ;)

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Mee eens! En dat noemt zich een moeder.. Komop zeg, je kind bewust zoveel pijn aandoen en dan lachen om zijn verdriet? Echt moederliefde. Kon het niet laten te reageren op het filmpje, maa rdat zal wel verwijderd worden door "de goede moeder".

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn dochter was 4 maanden toen ik ze heb laten schieten. Ik heb het bewust nu gedaan omdat ze er nu nog niet veel van merken en er niet veel aan gaan zitten enzo.

Ik heb het trouwens bij een gewone juwelier laten doen en niet bij een "buitenlander".

Mijn dochter heeft amper gehuild, heel even een kreetje en dat was het, ze sliep ook al direct op haar oortjes weer en heb er niets van gemerkt. Toen we de juwelier uitgingen was ze aan het lachen en kraaien naar die vrouw die haar gaatjes had geschoten.

Het is denk ik een kwestie van cultuur. Surnimaamse en Turkse mensen schieten de oorbellen vaak al in de eerste week.

Ik moet zeggen dat ik alleen hier vaak negatieve reacties krijg, in mijn omgeving en op straat krijg ik vaak juist alleen maar leuke reacties, maar ja misschien is dat omdat mensen hun negatieve reacties eerder voor zich houden...

Ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt. Ieder heeft zijn eigen mening, maar zo dramatisch al door sommigen hier beschreven is het echt niet hoor!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet niet waar je woont maar Strego in Zaandam doet het gewoon hoor... en ze zei nog dat ze om de haverklap baby-oorbelletjes schoot (ze zijn de enige die dat doen in zaandam), dat ze er bijna een dagtaak aan had.

Deel Deze Pagina